czwartek, 27 lutego 2014


CAŁY DZIEŃ ZE MNĄ!!!!

Cześć kochane dzisiaj mam dla Was nietypowy post ponieważ pokażę Wam jak mniej więcej wygląda mój dzień ,będzie dużo zdjęć ,a mniej czytania ;) mam nadzieje ,że taki post Wam się spodoba bo na prawdę nie mam pojęcia co już dodawać aaa i jeżeli macie jakieś pomysły to podawajcie na moim asku propozycje na kolejną notkę ,coś czego jeszcze nie było ,a chcecie zobaczyć :*
TŁUSTY CZWARTEK <3
Pobudka 9:30 od razu jak wstanę idę do lustra i rozczesuję włosy :)

Następnie idę do kuchni i robię moje słynne śniadanko czyli Banan , jogurt naturalny i płatki zbożowe ,mmmm uwielbiam takie połączenie ! Ostatnio staram się dobrze odżywiać także trzymajcie za mnie kciuki :) mimo ,że jest tłusty czwartek to odmówiłam sobie rano pączka :D


Po śniadanku zazwyczaj idę oczyścić moją twarz mydełkiem i nakładam mój ulubiony krem z ziaji nawilżający


Następnie wzięłam się za swoje paznokcie pomalowałam na kolor bezbarwny . W tym samym czasie relaksowałam się przy tv :)


Koło godziny 12:30 zaczęłam się szykować do wyjścia z Oskarem :)
trzeba było coś zrobić z nieogarniętą twarzą
 
1. Nałożyłam korektor z Miss Sporty na wypryski i pod oczy

2. Następnie przypudrowałam  miejsca ,które pokryłam korektorem
puder- synergen 
3. Wytuszowałam rzęsy maskarą z Lovely

4. Na koniec musnęłam policzki różem z Artdeco


Jest to moja nowa zdobycz poprzedni róż z Bell również był świetny ale pokruszył mi się , ciamajda ze mnie . Także wybrałam się z siostrą na zakupy do Douglasa i zafundowała mi oto taki :)

12:50 - wyjście


Następnie o godz. 16 byłam w domu szykowałam się do wyjścia . Dziś mija rocznica od śmierci najbliższej mi osoby za ,którą tak bardzo tęsknie dlatego wybrałam się na cmentarz i pobyłam tam dość długo , później poszłam w odwiedziny do babci .
Po 19 byłam już w domku zjadłam zdrową kolacyjkę :) zawsze staram się jeść przed 19 :
Banan , ciepła herbatka , rogal i jogurt naturalny pychotka !:)


Po zjedzeniu poszłam się umyć , pod prysznicem zawsze myję twarz żelem micelarnym z biedronki . Następnie przecieram twarz tonikiem 2 fazowym ,myję twarz mydełkiem z nanosrebra wspominałam o nim w poprzedniej notce i po umyciu nakładam na twarz grubą warstwę kremu z Bambino :)


Po kąpieli smaruję stopki moim ulubionym balsamem z Avonu :)



Przed snem zawsze czytam moją ulubioną lekturę bez ,której nie mogę zasnąć !

Teraz jest godzina 20:50 siedzę u Tyny i  coś robię się śpiąca wiem,że pierwsza padnę .
PODSUMOWANIE : Zjadłam tylko 3 pączki i jak na mnie to świetny wynik ! aaaa no i zazwyczaj tak przed snem robię ćwiczenia z Mel B ale chwilowo przez kilka dni nie mam warunków 
To ja się z Wami żegnam , wielkie buuuuuuuziaki !:*
http://ask.fm/Alvaysfashionable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz