niedziela, 23 lutego 2014


Heeeeello Girls <3 . Dzisiaj przychodzę do Was z Outfitem dawno stroju dnia nie pokazywałam także pomyślałam ,że mogę taki dziś dla Was zrobić korzystając z przepięknej pogody ! . Na sobie mam krótkie spodenki dosyć nietypowe ponieważ nigdy takich nie miałam zazwyczaj stawiam na klasykę ,a dziś zaszalałam do tego baleriny i czarne rajstopy . Górny zestaw to klasyka skoro dół jest nieco rażący to górę postanowiłam zagasić szarym sweterkiem i czarną ramoneską do tego srebrna biżuteria , brązowy pasek ,a do ręki granatowa kopertówka .



 

Szary sweterek - Second hand ( tak na prawdę to męski sweter ) 
Ramoneska - Sinsay 
Spodenki - Topshop ( second hand) 
Pasek - Cropp 
Baletki - Sinsay 
Kopertówka - Second hand 

Dajcie znać czy post się podobał
Buuuuziaki i do następnej : *       http://ask.fm/Alvaysfashionable
!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz