niedziela, 11 sierpnia 2013

oczy
HAUL HAUL HAUL .
Cześć dziewczyny :* Znalazłam czas aby spokojnie usiąść i napisać dla Was notkę . Aktualnie jestem w Piskorzowie pod Wrocławiem u siostry i Daniela. Tutaj mam więcej czasu dla siebie i dla Was . Trzeba jakoś wykorzystać ostatnie wakacji . Jestem  tu od 4 dni jutro już wsiadam w pociąg i Witam Legnicę . Wakacje kończą się wielkimi krokami i nadchodzi czas szkoły więc muszę się jakoś ogarnąć i powoli robić jakieś zbiory .

Zacznę od zdobyczów kosmetycznych 
We Wrocławiu wybrałam się do Rossmana z myślą ,że kupię jakieś produkty do pielęgnacji włosów ponieważ odżywki już mi się pokończyły i znalazłam bardzo fajny komplecik z Pantene używam tych produktów dopiero od Piątku więc jak na razie nie mogę wyrazić opinii  + jeszcze kupiłam eyliner w kredce z Lovely ,ale zapomniałam dodać do zdjęcia .
To wszystko jeżeli chodzi o kosmetyki jest ich malutko,ale to są niezbędne produkty,których potrzebowałam od razu . 

 Maska i szampon z Pantene - Rossman                                                                                                      
Lakier Da Vinci - Chiński                                                                                                                         
Balsam do ciała Garnier - Rossman                                                                                                           
Płyn micelarny z Eveline 4w1 - Rossman                                                                                                   
Tonik Lacura - Niemcy                                                                                                                             
Paleta z Essex - Dostałam w prezencie .                                                                                                   
Jechałam do Oławy z myślą ,że sobie nic nie kupie bardziej chciałam jechać do Wrocławia gdzie znajdowały sie moje ulubione sklepy do których w Legnicy nie mam dostępu . 
Natrafiłam na ciekawy butik gdzie wywieszone były -50% kocham wyprzedaże dlatego postanowiłam ,że warto wejść bo wystawa była na prawdę okej . 
Jak weszłam tak wyszłam z 3 rzeczami z uśmiechem na twarzy :)


















Miętowa bluzka z koronką - Modena
Tenisówki czarne - Modena
Al'a żakiet koronkowy ze złotymi wstawkami - Modena 
Czarne Legginsy - Tally Weijl 

Jeszcze mam mały gadżet ,który był również niezbędny i musiałam sobie kupić .




MP3 - Avans 

Moje kosmetyki wariują po całym domu , a ja nie mam dla nich miejsca pudełko pod butach zastępuje mi kosmetyczke , które już się powoli rozrywa i wszystko z niej wylatuje . Marzy mi się kuferek w którym wszystko będę miała na miejscu moją organizację nie będę musiała powtarzać co kilka dni , i nie będę miała wszystko trzepnięte w jedno miejsce . Niestety nie należy on do najtańszych rzeczy :c .

DONEGAL KUFEREK ALUMINIOWY NA KOSMETYKI 25/20/26 - zdjęcie



Kilka inspiracji :

:PP

Słodko :)

;33

...         outfit;)


.........
...

Moje życie pędzi bardzo szybko potykając się o przeszkody ,które odbijają mi się na psychice .
Ej , bywają takie dni gdzie pragniesz aby się nie kończyły ,a czasami takie gdzie masz ochotę zatrzymać albo cofnąć czas , zamknąć się w sobie , płakać i nikomu się nie zwierzać . Doświadczyłam takiego DNIA . Przyznam ,że nie jest łatwo się wygrzebać w takich chwilach ale to jest życie Ty nim kierujesz i decydujesz jakie ma być ...

Czas na chwilę relaksu idę poczytać magazyny :*



Pytania możecie zadawać tutaj : http://ask.fm/Alvaysfashionable :)
Dziewczyny wykorzystujcie ostatnie dni wakacji jak tylko potraficie ,buziaki :*


Dziękuje za wspaniałe 4 dni siostrzyczko <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz