wtorek, 4 lutego 2014



Cześć słoneczka :) dziś przychodzę do Was z ZAKUPAMI ONLINE ,w końcu taka notka powstaje bo wiem ,że się bardzo niecierpliwiłyście . Dziś napiszę Wam , w jakich sklepach internetowych kupować i czy się opłaca .

Często pytanie się mnie o stronkę Ezebra,pl dlaczego są tam takie tanie i firmowe rzeczy ? Nie, to nie jest żadne oszustwo . Można tam znaleźć kredkę do oczu za 2zł ale razem z przesyłką zapłacicie 8 zł także cena zormalna, ale jest to i tak  taniej niż jak kupicie w zwykłej drogerii . Czasami lepiej robić zakupy online po 1 wyjdzie zawsze taniej , a po 2 jest tam wszystko czego dusza zapragnie :)  .

NAJLEPSZE SKLEPY ONLINE : 

1. http://ezebra.pl/
2. http://kosmetykizameryki.pl/

Jest tam mnóstwo tanich rzeczy ,których nie znajdziecie na pólkach sklepowych ,albo po prostu nie za taką cenę . Sa lakiery ,które kosztują 4 zł ,a w Rossmanie znajdziecie za 12 zł .
Nie martwcie się ,że pieniądze przelejecie ,a kosmetyków nie dostaniecie , na waszej poczcie będą przychodziły powiadomienia dotyczące Waszej paczki , na stronie będzie wyświetlało się gdzie Wasza zdobycz jest po prostu możecie ją śledzić :) jeżeli już będzie gotowa do odbioru przyjdzie Wam email , albo sms ,że paczke można odebrać na poczcie albo kurier Wam ją podeśle :) .

Jeżeli macie robić zakupy to starajcie się kupować te najzbędniejsze rzeczy przeszukajcie czy czasem czegoś nie potrzebujecie ,bo potem będziecie żałować dlatego lepiej zrobić takie jedne większe zakupy :)

Nie polecam Wam kupować korektorów chyba ,ze napisany jest kolor jeżeli jest to bierzcie ten najjaśniejszy . Ja popełniłam ten błąd nie sprawdziłam  czy jest odcień i przysłali mi w kolorze jakiegoś ciemnego podkładu .

Zakupione prze ze mnie kosmetyki sprawdzają mi się do dziś , polecam Wam bazę pod podkład z Ingrid spisuje się świetnie dokładnie tak jak baza powinna się spisywać :)

Na stronkach są często jakieś promocje , nowe dostawy także zaglądajcie często !

Jeżeli chodzi o najlepszą stronkę  z ciuchami to zdecydowanie

1. http://www.sheinside.com/

Nigdy nie zamawiałam z tej stronki ,ale chyba się skuszę bo ciuchy mają rewelacyjne każdy coś znajdzie dla siebie !;)
Jeżeli chodzi o przelew ,to zróbcie go z rodzicami abyście nic nie pomyliły bo to bardzo ważne ! 

Mam nadzieje ,ze zachęciłam Was do zakupów online bo czasem na prawdę fajnie zrobić sobie takie zakupy i zaoszczędzić przy tym niezłe pieniążki ;) buziaki i do następnej  : *
http://ask.fm/Alvaysfashionable

1 komentarz: