sobota, 29 marca 2014


Cześć wszystkim :) chciałam Wam powiedzieć ,że od pewnego czasu źle się czuję ,jestem strasznie przemęczona i obolała  ,należy mi się jakiś miesięczny urlop ...  W Czwartek przyjechało po mnie pogotowie i zabrali mnie do szpitala z powodu strasznego bólu głowy , tam pediatra stwierdził  u mnie Nerwice  podsumowując nie mogę się stresować ,denerwować bo może się to dla mnie źle skończyć ,lekarz się dziwił skąd w tak młodym wieku nerwica moje życie to jeden wielki stres stąd te silne bóle głowy , JESTEM ZAŁAMANA.

Koniec tematu ! dziś przychodzę do Was  z MODĄ MĘSKĄ także dziś nic o kobietach tylko dla odmiany coś dla chłopaków Zapraszam do czytania :)

HITY MĘSKIEJ MODY :

KOSZULE -  noszą je zarówno mężczyźni jaki i kobiety jest to hit sezonu .
mężczyzna wygląda dobrze i stylowo nie tylko w jeansowej koszuli , krata i jednolitość TO JEST TO !







SPODNIE Z SZEROKIM KROKIEM - wieele ludzi na prawdę wiele uważa te spodnie za śmieszne , ale wiecie co ? to jest na prawdę wielki hicior !
_MG_4768 (Kopiowanie)



DRESY RURKI - Sportowy połączony z eleganckim HIT SEZONU !
do tego biały t-shirt i wymiatasz








TRAMPKI - świetnie wyglądają do każdego stroju



JAKIE KOLORY I WZORY DOMINUJĄ NAD MODĄ MĘSKĄ ? :

BIEL : 
1.BIEL

ODCIENIE RÓŻU :
3.ODCIEN_ROZU

KWIATY :

4.KWIATY

MORSKIE KLIMATY :
5.MORSKIE_KLIMATY

SKÓRA :

9.SKORA

KRATA :
karo500

KURTKI " BASEBALL " :

baseballtrend500
INSPIRACJE :
Moda Męska 2013 .

...

...

Justin Bieber <3

Spodnie i buty

men.

Piszcie pomysły na następną notkę :
http://ask.fm/Alvaysfashionable
Do następnej ,buziaki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz