czwartek, 30 maja 2013

Cześć dziewczyny :* . Obiecałam ,ze będę pisała dosyć regularnie notki i otóż dotrzymam słowa . Ej no nie ma co przydłużać , zaczynamy !

Wyregulowane i zadbane brwi to atut każdej dziewczyny/kobiety . Dobrze wyregulowane brwi wydobywają piękno Twoich oczu , dlatego przeczytaj i dowiedz się jak powinna wyglądać regulacja brwi krok po kroku i jak ja to robiłam , oczywiście możecie udać się do salonu kosmetycznego aby zrobiła to za Was kosmetyczka , ale sama również wyregulujesz brwi perfekcyjnie .

Na początku musisz mieć zakupioną odpowiednią pęsetę . Dobra to jest taka u której stykają się oba końce to jest ważne ! .
Ja mam taką : 




Kupiłam ją w Rossmanie za niecałe 10 zł .
Tuż przed przystąpieniem do regulacji brwi , oczyść dokładnie twarz tonikiem lub wodą miceralną ( nie oczyszczajcie mleczkiem , bo ciężko Ci będzie złapać włoski pęsetą gdyż będą tłuste ) . Najlepiej depilować brwi tuż po kąpieli . Warto jest mieć przy sobie kostki lodu lub np. schłodzoną łyżkę albo zamrożoną pęsetę , gdyż pomoże Wam to w zmniejszeniu bólu .
Na początku musisz sobie ustalić kształt brwi jaki chcesz posiadać . Najlepiej narysujcie sobie białą kredką aby było widoczne . Gdy już nadacie sobie odpowiedni kształt te włoski ,które pozostaną za białą linią należy po prostu wyrwać . Włoski wyrywaj w kierunku ich wzrostu nie śpiesz się do tego potrzeba czasu zwłaszcza kiedy wyrywasz je pierwszy raz ! . Pamiętaj aby zaopatrzyć się w dobre oświetlenie . Naciągnij skórę i wyrywaj włosek po włosku nie kilka naraz bo to będzie koszmarny ból . Samo wyrywanie jest dosyć bolesne więc nie narażajcie się jeszcze bardziej . Gdy skończysz wyrywać na pewno będziesz zadowolona z efektu ,który uzyskasz . 

Tutaj macie kształty : 



dostosujcie się do ,któregoś z nich mi się osobiście podoba 03 .

REGULACJA BRWI - KILKA PORAD :
1. Brwi najlepiej depilować kiedy skóra jest rozpulchniona czyli po kąpieli .
2. Dobre oświetlenie to podstawa .
3. Zanim przystąpisz do regulowania brwi przemyj brwi tonikiem .
4. Najlepszy efekt osiągniesz gdy będziesz na zmianę regulować obydwie brwi .
5. Użyj czegoś zimnego aby złagodzić ból .
6. Brwi mogą być pare godzin napuchnięte dlatego najlepiej regulować je wieczorem .

Jeśli chcesz bardziej podkreślić swoje brwi i spojrzenie powinnaś się zdecydować na hennę . Spokojnie możecie zakupić ja w najbliższej drogerii, wybrać sobie kolor i zafarbować . Kosztuje ona pare groszy dosłownie z 2 zł , a utrzymuje 1-2 tygodnie . Wykonanie jest napisane z tyłu na opakowaniu .
To już wszystko jeżeli chodzi o brwi jeżeli macie pytanie oczywiście zadawajcie je na asku .

Zastanawiałyście się kiedyś jak to jest ,że Hinduski mają taką piękną cere? Zero trądziku i niedoskonałości ? oto maseczka ,która Wam pomoże wyleczyć niepotrzebne krostki na twarzy :
http://zszywka.pl/p/maseczka-z-kurkumyzastanawialyscie--3586900.html
Nie mogę się doczekać ,aż ją wypróbuję na swojej twarzy ! .

Marzy mi się taka toaletka , mmmm wszystkie niezbędne rzeczy bym miała pod ręką .
Obiecałam sobie ,że kiedy już się przeprowadzę podaruje sobie taką toaletkę . Każdy dziewczyna by chciała taką mieć :) . 

Toaletka

Bardzo podobają mi się zwiewne spódniczki a zwłaszcza te w neonowych kolorach . Ta  po prostu jest idealna taką poszukuję ,lecz czy znajdę wątpię . Ogólnie cały outfit jest przepiękny :*

...

Gdybym zobaczyła w sklepie taką spódniczkę pomyślałabym ,że biednie wygląda to nie mój gust . Lecz jednak gdyby dodać odpowiednie dodatki wygląda świetnie !

....

Za parę spodenek jeansowych z wysokim stanem zabiłabym :D 

...



Kolejna seria zwiewnych spódniczek , śliczne !

Super!

...

xxxx

xoxo

Muszę wyruszyć na poszukiwania takich spódniczek , która chętna ze mną ?:)

Świetny pomysł na kamizelkę własnej roboty :

http://zszywka.pl/p/--3605533.html
Wybielacz robi cuda :)
Lato idzie czas wystawić nóżki i zaopatrzyć się w balsam brązujący . Bo na pewno moich bladych nóg nie wystawie .

 neantt.tumblr.com

Pogoda wciąż się nie poprawia i tak do końca tygodnia deszcze , w Niedziele do Karpacza ale patrząc na pogodę nie wiem czy wypali wyjazd .
Dzisiejszy dzień w łóżeczku z kocykiem i komputerem na kolanach . Czas bardzo szybko mija czego nie znoszę . Od Poniedziałku wykażę się ostrą harówką poprawianie 4 przedmiotów nie bardzo mnie cieszy . Mam lepsze zajęcia ,serio . Zresztą odwiedziny miśka w szpitalu też będzie należało do rzeczy niezbędnych . Otóż kończę dzisiejszą notkę mam nadzieje ,że Wam pomogłam i do zobaczenia wkrótce buziaczki :-**
Pytania zadawajcie tutaj i zasypujcie mnie kolejnymi pomysłami na następną notkę :)
http://ask.fm/Alvaysfashionable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz