niedziela, 9 marca 2014


Hej wszystkim :* dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na makaron z sosem serowym i kurczakiem . Jest to obiad bardzo syty , przede wszystkim smaczny i bardzo łatwy w przygotowaniu :)

BĘDĄ POTRZEBNE : 



Pierś z kurczaka
Makaron ten grubszy
Sos cztery sery
Przyprawa
jogurt naturalny albo śmietana 



1. Na gazie grzejemy wodę ,aż do zakipienia


Do rondla wlewamy 200 ml wody , ja robiłam podwójną porcję dlatego wlałam 400 ml następnie wsypujemy zawartość opakowania



3. Mieszamy na gazie aby wszystkie gródki zniknęły


po całkowitym rozmieszaniu dodajemy  śmietanę albo jogurt naturalny to naszego sosu 50ml  w tym samym czasie smażymy naszą pokrojoną w kostkę pierś z kurczaka i posypujemy jakąś ulubioną przyprawą . Ja już wcześniej po smażyłam i dodaję do naszego sosu 


po dodaniu jogurtu nasz sos zrobił się gęstszy i jest już gotowy :)
 

jak woda zakipi wsypujemy makaron i gotujemy przed ok 10 min żeby się nie rozgotował 


pozostaje już tylko makaron ostudzić i nasz obiad w tak krótkim czasie jest zrobiony zachęcam do zrobienia , SMACZNEGO !



http://ask.fm/Alvaysfashionable <3

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz