niedziela, 20 stycznia 2013

DAY 4


               Cześć dziewczyny & chłopaki ;*  
Dzisiaj dla odmiany notka o lakierach i nie tylko ...
Może na początek podzielę się z Wami jakie w domku lakiery posiadam , i które najbardziej polecam, a więc :




Więc tak one wyglądają . Godne polecenia lakiery z firm są : 

1 , SENSIQUE , AVON , VIPERA , INGLOT . 
Nie narzekam również na lakiery firmy :
ESSENCE , GOLDEN ROSE . 
Nie będę wymieniała wszystkich lakierów .
Dla zainteresowanych :
SENSIQUE : Różowy nr 154  , pastylowy żółty nr 152 , pastylowy niebieski nr 161 ,
AVON : miętowy nr 88 , różowy nr 47 , odżywka do paznokci .
VIPERA : różowy 128 .
INGLOT : czerwony nr 21
ESSENCE : brązowy nr 27 , szary nr 81 , siwy nr 86 , brokat turkusowy zdrapany numer  , brokat czerwony nr 212 .
GOLDEN ROSE : żółty nr 323 , różowo-zielonkawy nr 144

Reszty lakierów nie polecam .

Oto jakich przyborów używam do paznokci : 




Jestem miło zaskoczona tym produktem . Witamina na skórki  tania ale godna polecenia .Skóra dłoni jak i skóra w okół paznokcia natychmiast staje się miękka i gładka , jestem zadowolona i widać natychmiastowy efekt : ) . 
Mam coś dla dziewczyn które mają problem z łamliwymi i rozdwajającymi się paznokciami .
Przechodziłam przez to samo ale ten preparat z firmy EVELINE działa CUDA !
Stosowałam kilka lakierów czy też odżywek ale wszystkie były do bani w końcu natrafiłam na ten lakier 8w1 , masz wszystko czego paznokieć potrzebuje . Kupując ten lakier musicie się zapytać jakiejś pani czy cokolwiek aby wytłumaczyła Wam jak należy go stosować bo dosyć skomplikowane jest użycie .
AAAAA i jeszcze jedno dziewczyny po zakupie tego produktu i nałożeniu na płytkę paznokcia jeżeli poczujecie jakikolwiek ból pod paznokciem zmyjcie lakier i go już nie stosujcie a najlepiej wyrzućcie .
Bo możecie być uczulone ta składniki zawarte w odżywce .
Ale na prawdę POLECAM !!!! 





Raz w tygodniu robię zabieg dla moich paznokci . Stosuje go już od wielu miesięcy dlatego postanowiłam się z nim Wami podzielić .
POTRZEBNE BĘDĄ :
Cytryna
Oliva z olivek
i Wacik kosmetyczny .
Na oko dodajemy na wacik olivy i cytryny . Wcieramy w paznokcie i bawimy się tym tak z 5 minut :)
i GOTOWE . Nic nadzwyczajnego , jak już skończymy wmasowywać to później wyrywam skórki i nakładam balsam z Inglota . 

Łapcie inspiracje : 
                   IDEALNIE



            ...brzoskwiniowy ze złotem :)


czarny + złoty :)

...

Jeszcze moje zdjęcia :

    








Jeżeli chodzi o moje życie prywatnie jest bardzo dobrze i wszystko się układa tak jak powinno .
Ale jest jedna dołująca sytuacja . Chyba przeprowadzam się do babci na kilka tygodni , a być może miesięcy . Więc będę miała dostęp do internetu tylko w telefonie . Więc bloga wtedy nie będę prowadziła i zawieszę . Ale jeszcze to nie jest pewne dlatego nie dołuję się tą sytuację
.
 

DOBRANOC :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz