niedziela, 13 stycznia 2013

Day 3 .


Cześć dziewczyny i chłopaki :)
Dzisiaj coś całkiem innego . Rano poszłam z rodzicami za zakupy i naszła mnie chęć na TACO'S  .
Coś amerykańskiego :) ,ja jak się za coś zawezmę to muszę to kupić i udałam się aby zakupić wszystko niezbędne do dania .



CO BĘDZIE POTRZEBNE :
12 sztuk muszli - 1Ozł z groszami
Przyprawa do Taco - 6 zł z groszami .
Mielone 140 g.
 jakiekolwiek warzywa np . sałata , ogórek itp
Starty ser
Woda .

WYKONANIE :

Mielone smażyć na patelni przez 1O min , następnie dodać przyprawy i wlać wode , smażymy .
Chociaż prawdę mówiąc ja tam nie patrzę na czas . Co chwilkę sprawdzam czy smaczne .
Kolejną rzeczą to jest sałatka . Dodajemy jakie tylko chcemy warzywa , dodajemy pieprz i sól  dla smaku .
Muszelki grzejemy w piekarniku przez 1O min 120 stopni .
A Następnie nakładamy do muszelek nasze mielone i naszą sałatkę na koniec posypujemy startym serem i delektujemy się pysznym TACO , SMACZNEGO :)

Danie syte zjadłam 2 Taco i już byłam napchana jeszcze 1O sztuk mi zostało do pochłonięcia ^ ^
Ale jestem zła bo spałaszowałam , a zdjęciem się z Wami nie podzieliłam i nie pokazałam Wam efektu końcowego no trudno ale uwierzcie mi na słowo , że w końcu coś mi się udało :)


Może teraz  opiszę dzień wczorajszy .

Nie miałam kompletnego humoru , pomyślałam co będę siedziała w domu i się tylko dołowała skoro mogę pójść na zakupy one zawsze mi poprawiały humor . Ale nie tym razem . Nie chciało mi się wracać do pustego domu to poszłyśmy z Tyną na gorącą czekoladę z bitą śmietaną , mmm ona postawiła mnie na nogi .

Tutaj oto moje zdobycze :)




Bluzka - Tally weijl - 6O zł .
Buty - Cropp - 5O zł .


Jeszcze mój ryjek : 





INSPIRACJE :


    
Buciki ^^   małe a zarazem pięknee...


mrr sukienka

STYLIZACJE  : 







Klasyka :)



Łapcie zdjęcie Oskara :* , takie tam przez Skype wiem , że mnie zabijesz ale lubiem Cię denerwować :)


MISIEK :-*
Może jakieś pytania / - http://ask.fm/ilovewhenyoulookatme
DOBRANOC : *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz