poniedziałek, 7 stycznia 2013

Day 2 .



Hej dziewczyny :)

Dzisiejsza notka tym razem będzie o włosach i ich pielęgnacji .
Po pierwsze " WŁOSY " to jest coś co kocham . Uwielbiam się nimi bawić , wymyślać jakiś różne fryzury ścinać , zmieniać kolor :) . Niżej umieszczę i kilka profesjonalnych kosmetyków do włosów z racji tego , iż moja ciocia skończyła szkołę fryzjerską .
No to zaczynamy :



1 . SZAMPON 2 w 1 - timotei Henna brązująca do włosów. Stosuje ten szampon już od 2 miesięcy i jestem z niego zadowolona . Za często też nie zmieniam szamponów narazie jeszcze trzymam się tego . A co najważniejsze nie robi kołtunów czego bardzo nie lubię .

2 . ODŻYWKA - Sayoss . Hmm co mogę o niej powiedzieć  zakupiłam aczkolwiek nie używam jej za często nie widzę żadnej różnicy po stosowaniu jej przez 3 tygodnie , zobaczymy może jeszcze uzyskam jakiś efekt :) .

3 . MGIEŁKA - Radical , wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających  , czyli idealnie dla mnie . Aplikuje go na włosy po każdym umyciu . Świetnie po tym rozczesują się włosy .

4 . JEDWAB - Biosilk Nakładam je na końcówki włosów przed prostowaniem ich . Aby zapobiec ich rozdwajaniu się .

5 . MASKA  - Joanna , idealna maska na włosy , jestem z niej bardzo zadowolona . Powoduje , że włosy stają się gładsze , lżejsze i puszyste .

No więc oto tak wyglądają moje kosmetyki do włosów . Nic takiego specjalnego z włosami nie robię , nie eksperymentuję . Z natury mam proste ale od czasu do czasu sobię wyprostuję używając emulsji .

Przedstawię Wam dzisiaj kilka propozycji profesjonalnych kosmetyków po których jest gwarantowana satysfakcja, czego nie można powiedzieć o kosmetykach ze zwykłych sklepów - słowa mojej cioci :) 


SZAMPON , ODŻYWKA , SPRAY .

Pierwszy zestaw są to kosmetyki z firmy JOICO, jest to seria wygładzająca. Wiele z Was pyta co zrobić aby mieć proste i gładkie oraz żeby ten efekt nie psuł się po wyjściu z domu. Dla każdej takiej Dziewczyny ,Pani polecam te kosmetyki . Z racji tego , że tych kosmetyków nie znajdziecie w żadnej drogerii tylko w salonie fryzjerskim , allegro bądź na tej stronce http://www.sklep.beabeleza.pl/ .

KOCHANE DZIEWCZYNY , uważam , że już się wypowiedziałam i napisałam to co miałam napisać .
I jeszcze raz polecam kosmetyki wymienione wyżej sama używam i są na prawdę godne polecenia :)



             

            

PIĘKNE < 3

Kolejna notka nie mam pojęcia kiedy będzie , ale na pewno nie będę dodawała ich codziennie , nie będę miała czasu . Aktualnie Skype z moim :*
Trzymajcie się cieplutko kochane : *

 Może jakieś pytania ? - http://ask.fm/ilovewhenyoulookatme
Oskar < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz