sobota, 5 stycznia 2013

DAY 1 .


Witam moi drodzy , huhuhu niespodzianka zachciało mi się prowadzić nowego bloga :) ale tym razem nie będzie on na temat opisywania mojego dnia to znaczy nie tylko :) .Co prawda pierwszy raz się z takim czymś stykam . Będę zamieszczała tu swoje stylizacje czy informacje dotyczące ćwiczeń , postaram się robić to na bieżąco w miarę możliwości :) . Przejrzałam już mnóstwo takich blogów i dziewczyn z tyloma pięknymi stylizacjami , że również podjęłam się tego wyzwania . Więc dziewczyny & być może chłopaki , rok 2O13 zaczął się fatalnie , iż codziennie mi przynosi pecha . Nie napiszę co mi się po przytrafiało bo to nie jest żaden kabaret czy coś . Mam nadzieje , że to długo nie pociągnie :< 
Bo sama liczba " 13 " jest dla mnie pechowa no niestety . 
Moje postanowienie noworoczne wymienię Wam jedno z nich to wziąć się za siebie czyli wyrzeźbić sobie brzusio :) . Kiedyś podjęłam się takiego wyzwania porobiłam z 5 dni ćwiczenia i już mi się nie chciało . Lecz tym razem tak nie może być biorę się za siebie.

CHCĘ TAKI EFEKT KOŃCOWY ! :  













ZACZYNAMY :)

Muszę  wybrać się na jakąś sesję by nie dodawać tutaj samych inspiracji czy też stylów .
Bo na te stare moje zdjęcia już się patrzeć nie mogę -,^ .

I jeszcze na koniec moje ulubione inspiracje :



|
|
Poszukuję taką marynarkę ! :)




Nie wiem jak Wam , ale mi się osobiście taka stylówa podoba :)
Już wypatruje te ciuszki na lato , mmm :*
Ćwieki to co Kocham , ozdabiają każdy ciuch .
Kupiłam sobie ostatni bordową koszule i tak myślę czy czasem nie wszyć czy wpiąć sobie właśnie ćwieków , muszę się wybrać do pasmanterii i zakupić jeżeli w ogóle je jeszcze zastanę :) 




Jutro coś o włosach : *

http://ask.fm/ilovewhenyoulookatme - PYTANIE ?
Jeszcze nutka na koniec :)
http://www.youtube.com/watch?v=wpukdLB59I4 .

Cześć .

Nowicki <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz