niedziela, 3 lutego 2013

DAY 5


                                  CZEŚĆ KOCHANI : * 

Witam Was gorąco i serdecznie  . Piszę aby Was przeprosić i poinformować dlaczego nie prowadziłam bloga przez ten długi czas .
Po pierwsze to z pewnością brak czasu , teraz postaram się pisać częściej w miarę możliwości . Mam ferie ,nie zaczęły się one zbyt przyjemnie bo co chwila dochodziły problemy .Nazbierały się, jest ciężko ale wsparcie moich znajomych daje mi bardzo dużo. Notkę już taką ze zdobyczami i z poradami napiszę po Feriach , iż nie ma mnie teraz w domu przeprowadziłam się na któtki okres ale muszę się powoli przyzwyczajać bo na Wiosnę czeka mnie przeprowadzka . Dlatego notka powstanie za tydzień gdzie ogarnę sobie o czym będzie i na jaki temat. Dzisiaj wstałam o 13:3O , mam na swoje usprawiedliwienie , iż Oskar nie daje mi spać dlatego wstaje o takich godzinach :D . Plany  nie wypaliły cały dzień w domciu spędziłam czas bardzo szybko mi dzisiaj zleciał . Jutro zatem Tyna przychodzi do mnie musi się pofatygować i cały park przejść , ale wiem , że dla mnie wszystko zrobisz mordo moja : *miałam mieć inne plany ale skarb  na trening jedzie więc dlatego . Jutro czuję , że będzie źle muszę się jutro pożegnać z jedną osobą co będzie dla mnie bardzo trudne i bolesne  :x .
Siedzę własnie maluje paznokcie na żółto-brzoskwiniowy kolorek  i czekam , aż Maciek wejdzie na skype  . No i jak wspomniałam wcześniej ferie kiepsko mi się zaczęły ale jest jeszcze tydzień to muszę po nadrabiać jeszcze mam w planach Wrocław , nocki i Czwartek = 2 miesiące < 3 .

BUZIACZEK DLA WAS I DOBRANOC DO ZOBACZENIA ZA TYDZIEŃ : *

                

Bella & Nathan : D - tylko jedna osoba wie o co chodzi , wiem , że będziesz to czytał/czytała :*
_____________________________________

[ * ] 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz