poniedziałek, 24 marca 2014


CATRICE CAMUFLAGE CREAM ( KOREKTOR KRYJĄCY ) ,KTÓRY ZAKRYJE WSZYSTKO.

Cześć dziewczyny dziś przychodzę do Was z krótką recenzją mojego ostatniego odkrycia.Mam nadzieje ,że jesteście w fazie " jaki korektor kupić " bo już Wam ułatwiłam sprawę . Jak dobrze wiecie u mnie najważniejszy jest korektor tylko jego używam bo on sprawia ,że moja twarz wygląda na wypoczętą ,a moje wypryski lub niedoskonałości idą w zapomnienie . Korektor zastępuje mi również podkład ,którego kompletnie nie potrzebuje :)

Ja posiadam kolor 010 Ivory najjaśniejszy , marka Catrice posiada tylko 3 kolory produktu co jest wielkim minusem .


Korektor jest w postaci kremu , dzięki czemu świetnie wtapia się w skórę . Ma doskonałe krycie wszelkie niedoskonałości , obrzęki pod oczami likwiduje . 



Korektor jest dostępny tylko w Naturze ,a jego cena to 13 zł
PODSUMOWUJĄC :

PLUSY : 
- krycie rewelacyjne ,zakryje nawet najgorszego pryszcza
- CENA !
- neutralny zapach
- kolor
- nawilża
- wydajność
- praktycznie nie widać go na twarzy

MINUSY :
- niehigieniczne opakowanie zwłaszcza jeżeli nakładamy placami - mała gama kolorystyczna 
Często korektor z Catrice jest porównywany z korektorem z Maca :
Mac - 100 zł , Catrice - 13 zł ,a to samo działanie
 Wiem ,ze ten korektor nigdy nie zniknie z mojej kosmetyczki ,serdecznie polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz