niedziela, 23 marca 2014




Hej ,hej wszystkim :* chciałam Wam powiedzieć ,ze w Środę byłam u Dermatologa i stwierdził u mnie zapalenie skóry trądzikowej , byłam w szoku po usłyszeniu diagnozy . Lekarstwa składają się z dwóch opakowań tabletek i maści ,która katuje moją cerę . Po zastosowaniu pierwszego dnia żelu ,rano obudziłam się z plamami  , czerwoną twarzą ,a skóra odchodziła mi płatami teraz jest nieco lepiej ale skóra łuszczy się strasznie , nie mogę żadnych kosmetyków używać tylko to co mi pani doktór przepisała ,chyba nie dam rady ._.

Ostatnie 4 dni spędziłam u babci ,uwielbiam tą chwile kiedy wstaje o 8:00 idę po świeże bułeczki ,a na termometrze już 12 stopni ,nic tylko całymi dniami przesiadywać na dworze :)

               
Ale nie o tym dziś chciałam pisać . Zadajecie mi dużo pytań na asku ,których nie przyjmuję ponieważ chciałam zrobić o tym osobny post , także dziś odpowiadam na Wasze pytania i miłego czytania :) .

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga ?
Ojej to było takie spontaniczne ! uda się albo nie uda zaryzykowałam i nie żałuję . Dlaczego ? ponieważ uwielbiam pisać na temat kosmetyków ogólnie tym czym się interesuje po prostu z działu "moda i uroda" moja wiedza jest wielka i chciałam się tą wiedzą z Wami podzielić .

 2.Jakiej muzyki słuchasz?  ul.piosenkarz,piosenkarka/dlaczego ich podziwiasz?
Słucham muzyki takiej jaka wpadnie mi w ucho lubię dużo rodzai muzyki , nie gardzę żadną po prostu słucham to co lubię :) . Nie mam ulubionego piosenkarza / piosenkarki nie należę również do żadnego Fandomu ,nie jestem niczyją fanką , ale lubię słucham i podziwiam piosenki :
 Rihanny , Bruno Marsa , Katty Perry i Jamesa Arthura . wykonawczy ,których piosenki łapią za serce .

Ostatnio w kółko słucham tej piosenki :
Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna . Piosenka niezwykła , dwie boskie piosenkarki z niezwykłym ciałem :o .


3. Programy ,które możesz w kółko oglądać ?
1. Sablewskiej sposób na modę
2. Miłość na bogato
3. Brzydkie kaczątka

4.Patrzysz na swoje zdjęcia z przed 2 lat ,jak reagujesz ?
Te ubrania , ta twarz , ten wygląd FUJ.

5. Gdybyś miała wybrać jeden kosmetyk ,który posłużył by Ci do końca życia co by to było ?
Zdecydoowanie korektor bez tego nie da rady dobrze wyglądać !

6. Masz już dokładne plany na przyszłość ?
Teraz - szkoła średnia idę w kierunku fryzjerstwa , jak ukończę szkołę pójdę do pracy zarobię i wyjadę do miasta gdzie będę mogła zacząć kurs powiązany z wizażem bądź modą a dalej ? zobaczymy jak życie się potoczy .

7. Czym się różnią Twoje włosy po wycieniowaniu ?



Przed strasznie puszyste , równo obcięte włosy , a u nasady przyklapnięte
Po wycieniowane włosów u nasady jest więcej niż na dole .

8. Daj zdjęcie dzisiejszego outfitu :

Tak na prawdę to zdjęcie z wczoraj bo dzisiaj siedzę w piżamce :)

9. Jeden  fakt o którym nikt nie wie :
Jak się budzę w środku nocy zamiast do toalety to idę do lodówki ,wydało się :c

10. Jak radzisz sobie ze stresem ?
Jak się stresuje to zazwyczaj wchodzę do moich myśli i wyobrażam sobie jakąś niezwykłą historie do której powracam jak zaczynam się stresować .Słuchanie muzyki również działa świetnie na stres

11. Kosmetyk do którego zawsze wracasz ?
eyliner z wibo

Teraz dam Was kilka inspiracji bo dawno nie było :
.♥.
.♥.
.♥.

Do następnej dziewczyny,ściskam Was mocno :*
http://ask.fm/Alvaysfashionable.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz