poniedziałek, 2 grudnia 2013



ŚWIĄTECZNE SZALEŃSTWO Z ROKU NA ROK ZACZYNA SIĘ CORAZ WCZEŚNIEJ . BOŻONARODZENIOWE AKCENTY POJAWIAJĄ SIĘ W SKLEPACH JUŻ PO 1 LISTOPADA,KIEDY TYLKO ZNIKNĄ Z NICH ZNICZE . WIELU Z NAS CZUJE ,ŻE W TEN SPOSÓB ZATRACA SIĘ ISTOTĘ ŚWIĄT. 


Cześć robaczki :* dziś przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi & moja pielęgnacją cery .
Więc od razu na początek chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek z marki AVON .
Ja tym razem zdecydowałam się na coś słodszego i intensywnego zawsze na zimę wracam do tej perfumki . W zestawie znajduje się : dezodorant , roletka , perfuma i sztyft .



Jeżeli jesteśmy przy perfumach kupiłam również miniaturkę BURBERRY 5 ml jest to bardzo świeży , ostry , intensywny zapach ,który utrzymuje się cały dzień i całą noc boskooo . Jeżeli jesteście zainteresowane możecie udać się do Douglasa i nawąchać się cudenek może akurat któraś z Was sobie jakiś dopasuje . Jeżeli jesteście fankami ostrych i mocnych zapachów polecam Michaela Korsa (żółty) .
Jeżeli chodzi o moje ulubione marki perfum :
1, MICHAEL KORS
2. BURBERRY
3. PUR BLANCA 


Około tygodnia temu była promocja -40% w Rossmanie na wszystkie kosmetyki do makijażu . Szkoda było z tej promocji nie skorzystać .
Wszędzie , na reklamach , gazetach w telewizji reklamują super słynny nowy podkład ,który niedawno wszedł na półki sklepowe Stay matte z firmy Rimmel . Tyle się naczytałam jaki to świetny podkład ,który dorównuje podkładom z Bobi Brown . Myślę sobie kurcze skoro tak trąbią jaki to on rewelacyjny i skoro jest promocja z 20 zł na jakieś 10 to kupię przetestować  . Nałożyłam podkład aby sprawdzić jak się spisuje powiem tak :
+ Ma bardzo kremową konsystencje
+ Na prawdę mała ilość spokojnie zatuszuje nam całą twarz także jest bardzo wydajny
+ Jakieś 10 godzin spokojnie utrzymuje nam się na twarzy
+ Nie daje efektu maski , nawilża . 

Nie żałuję wręcz przeciwnie świetnie się sprawdzi na jakieś okoliczności bądź jeżeli zobaczę ,że z moją skóra jest coś nie tak. Także jeżeli szukacie odpowiedniego podkładu myślę ,że już znalazłyście ! mój odcień to 100 IVORY ciemniejszego nie polecam brać kolor jest na prawdę bardzo naturalny zmatowiony po rozsmarowaniu świetnie wtapia się w skórę ;)

                   

                     

PĘDZEL
KOREKTOR- MISS SPORTY
PODKŁAD - RIMMEL

Mój drugi w życiu puder ,którego nie wiem czy będę używać ale zawsze się przyda bo czasami marudziłam ,że brakuje w mojej kosmetyczne pudru ja kupiłam ten z SYNERGEN ODCIEŃ - 04 bardzo jasny .



To już koniec moich zdobyczy kosmetycznych ,a teraz zapraszam Was na moją pielęgnacje cery ;)


Moja pielęgnacja cery RANO jest mniej skomplikowana niż WIECZOREM ponieważ wieczorkiem zawsze po całym dniu trzeba orzeźwić naszą twarz ,rano nie jest to tak bardzo potrzebne .

RANO.


TONIK - LIRENE
ŻEL DO TWARZY  - TOŁPA
KREM POD OCZY - ZIAJA
KREM NA DZIEŃ - NIVEA 


WIECZÓR.


TONIK - LIRENE
TONIK - LACURA ( tego toniku używam do oczu ponieważ lepiej radzi sobie z tuszem do rzęs itp.)

ŻEL MICELARNY - BEBEAUTY
ŻEL POD OCZY - ZIAJA
KREM NA WYPRYSKI - CLEARSKIN (AVON)

Na koniec , już na ładnie oczyszczoną twarz nakładam krem z jakiejś próbki bo tych próbek mam na prawdę sporo , teraz jestem w trakcie MIXA CC krem na zaczerwienienia .

A więc tak to wszystko wygląda , ja raczej nie zmieniam mojej pielęgnacji ona zawsze taka jest chyba ,że na prawdę się na coś nowego napalę ;).

KOCHANE ! Rozpoczął się już Grudzień - można w pełni i bez skrępowania cieszyć się z szaleństwa świątecznych dekoracji . Dla mnie przygotowania do świąt ,robienie tych wszystkich dekoracji sprawia największą frajdę !  . Czy tylko ja już powiesiłam u siebie w pokoju lampki ? :D











Zdjęcie Jak ubrać się zimą? Stylizacje na zimę 2012/2013 obrazek

Zdjęcie Jak ubrać się zimą? Stylizacje na zimę 2012/2013 obrazek

Zdjęcie Jak ubrać się zimą? Stylizacje na zimę 2012/2013 obrazek

NATURALL .


http://ask.fm/Alvaysfashionable
Dobranoc i do następnej notki : *

2 komentarze: