niedziela, 8 grudnia 2013

                                       
                      

Cześć kochane ! :* 
Dzisiaj przychodzę do Was z notką o włosach , chcę Wam poradzić jak zapuścić włoski i jak o nie ładnie zadbać .

Ja ścięłam włosy ze względu na moje okropne poniszczone końcówki . To nic przyjemnego mieć tak nieestetyczne włosy jeszcze tym bardziej jak są widoczne moje były w strasznym stanie ,aż w ogóle przestały mi rosnąć .

JAK ZAPUŚCIĆ WŁOSY ?

 - ZNISZCZONYCH , ROZDWOJONYCH I POPALONYCH końcówek już nie odratujesz !
- Koniecznie odstaw prostownicę , suszarkę - jeśli tego nie zrobisz nigdy nie zapuścisz zdrowych włosów ( ja nadal z tym walczę )
- Z włosami odchodź się bardzo delikatnie tzn nie szarp ich , nie wyrywaj UWAŻAJ na zamki w kurtkach , nie trzyj włosów ręcznikiem !
- Używaj gumek bez metalowych elementów
- Na noc rób koczka lub warkocza
- Nie związuj włosów w zbyt ciasnego koka to osłabia cebulki ,a niedbały kok łamie i gniecie wlosy
- Naturalna pielęgnacja nie jest dla każdego
- Zabezpieczaj końcówki olejem albo jedwabiem
- Nigdy nie zapominaj o odżywce ! nie ma czegoś takiego jak " szampon jest tak cudowny ,że nie musisz stosować odżywki "
- maseczka co najmniej raz w tygodniu
- Podcinaj końcówki co 2-3 tygodnie
- Im mniej produktów do stylizacji tym lepiej ( lakier , pianki itp.)
- Myj włosy tak często jak tego potrzebują , włosów nie należy przetrzymywać bo będą wypadać ( ja myję codziennie )
- Nie kładź się spać z mokrymi włosami .

JAKIE SKUTECZNE TABLETKI NA POROST WŁOSÓW ? 
- Calcium Pantotheniucum :
+ szybki porost włosów
+ paznokcie rosną o wiele szybciej
CENA: 6.99 ( 50 tabletek do 6 tabletek dziennie )

- SkrzypStrong :
+ Włosy
+ Skóra
+ Paznokcie
Troszku gorsze niż Calcium ( opinie z wizaz.pl )
Sama posiadam Skrzypowite i teraz biegnę do apteki po Calcium ;)

Jeżeli chodzi o naturalne środki ,można pić drożdże one również poprawiają stan włosów i przyśpieszają porost .

OLEJOWANIE - jeżeli Twoja włosy są suche , matowe , zniszczone , rozdwojone , farbowane , rozjaśniane - olejowanie jest dla Ciebie . Można stosować do tego oliwke HIPP , olejki alterra - rossman
( nie nadalą się oliwki bambino , nivea )
JAK NAŁOŻYĆ ? 
- mocze włosy wodą i nakładam olej
- zostawiam na kilka godzin lub na całą noc
- myję włosy , nakładam odżywkę i maskę .
Moja rada : jeżeli Twoja końcówki są rozdwojone , popalone oliwka nic nie zdziała zetnij je a dopiero potem zacznij olejowanie !!!

JAKA MASKA ?
Najlepsza i najbardziej odpowiednia maska na porost włosów jest to Biovax L'Biotica .
Mało kto jest niezadowolony z tej maski , już około tygodnia czytam te motywujące opinie i czas się na nią skusić !;) Jest ona dostępna w Aptece albo na stronie internetowej SuperPharm.pl cena około 19,99 za 250 ml 



Jeżeli Wy macie jakieś godne polecenia odżywki bądź maski ,piszcie ;) http://ask.fm/Alvaysfashionable


+ używała któraś z Was serum do paznokci ,który tak reklamują ? jestem zainteresowana ale nie jestem pewna czy jest wart swojej ceny ..
Buziaki i do następnej ! :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz