sobota, 21 grudnia 2013




KOLEJNE ZDJĘCIE Z SERII :NATURALLY :D
Cześć skarby ! :* Dzisiaj dzień przeznaczony na część zakupów świątecznych ,coś co dosyć lubię :) . O godzinie 08:00 trzeba było wstać i lecieć do szkoły na testy , coś okropnego . Podczas zakupów trafiłam na fajne produkty ,kupiłam je z tego względu ,że moje odżywki już się pokończyły ,a że bardzo dużo osób chwali sobie produkty z Garniera postanowiłam to sprawdzić !;)



1 .Odżywka do włosów suchych i zniszczonych - Garnier Ultra Doux , jestem bardzo ciekawa tego produktu ,nie przepadam za szamponami z Garniera ,ale zobaczymy jak się tym razem sprawdza odżywka z tego co czytałam to wiele osób poleca także jestem dobrej myśli .

2.Nawilżające mleczko do ciała - Garnier

3. Ja mam swój ukochany lakier z Taftu ,ale tym razem postanowiłam kupić coś innego i wybrałam markę Wellaflex .

4 .Mój ukochany krem Bambino ,po prostu go uwielbiam ! kosztuje niecałe 5 zł ,a ratuje naszą skórę przed podrażnieniami i ogólnie przed suchą skórą ,w końcu jedyny krem który meega nawilża moją cerę nakładam krem rano i wieczorem i moja twarz jest bardzo nawilżona ,świeża i bardzo miła w dotyku również rewelacyjny jest krem z nivea właśnie mi się skończył i kupiłam ten z bambino;)



Pamiętacie jak w poprzedniej notce pisałam Wam o tych tabletkach ,które mają nam pomóc w rośnięciu włosów , zakupiłam sobie 2 opakowania i z niecierpliwością czekam na rezultaty ;)
_______________________________________________

Chciałam się z Wami podzielić przepisem na super smaczne świąteczne pierniczki ,które sama piekłam i muszę się Wam pochwalić wyszły wyśmienite ,także zabierajcie się do roboty !:)


Składniki:
  • 1/4 szklanki miodu
  • 5 łyżek miękkiego masła
  • 1/2 szklanki brązowego cukru (lepiej zastąpić cukrem pudrem)
  • 1 jajko
  • 2 i 1/4 szklanki mąki pszennej
  • 1 łyżeczka sody
  • 3 łyżeczki przyprawy do piernika (dałam więcej)
  • opcjonalnie: 1 łyżeczka kakao (jeśli lubicie, gdy pierniczki mają ciemniejszy kolor)Wszystkie składniki wymieszać i zagnieść ciasto. Rozwałkować, delikatnie podsypując mąką (podsypałam sporo, by się ciasto nie kleiło), na grubość około 3 mm, wycinać pierniczki.Układać na blaszce wyłożonej papierem i piec około 10 minut w temperaturze 180ºC. Uważać, by nie piec za długo, bo będą miały posmak goryczy. Po upieczeniu wystudzić i ozdobić . Ja przed włożeniem do piekarnika ciasteczek smarowałam roztrzepanym jajkiem i sypałam cukrem , smacznego !;-)

    http://www.storenvy.com/products/1367291-black-lace-dress-100 taka cudna, a mój portfel płacze :c

    Co byście chciały zobaczyć jutro na poście ? piszcie :
    http://ask.fm/Alvaysfashionable
    Dobranoc : *

    JUŻ POWOLI TRACĘ SIŁE ,THE END?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz