poniedziałek, 23 grudnia 2013

                                                                       KLIK ;)

Cześć wszystkim ! :* Jak Wam idą przygotowania do świąt ? u mnie już w caałym domu pachnie tymi wszystkimi pysznościami ,które będę pałaszować jutro ,mmm . Jutro rano jeszcze na małe zakupy i wszystko będzie zamknięte na ostatni guzik.
Tak szczerze nic,a nic nie czuję tych świąt być może dlatego ,że za oknem widać jakby była wiosna i ta temperatura +10 stopni ? W każdym bądź razie są święta i trzeba się nimi cieszyć ,a nie marudzić tak jak ja . Nienawidzę tylko jednej rzeczy dzielenia się opłatkiem ,i tylko po głowie mi chodzi co mogę życzyć .. to takie krępujące i dziwne z chęcią ominęłabym tę część . Przedwczoraj moi rodzice przynieśli 6 pięknych karpi , pogadałam z nimi ,nadałam im imiona i takie tam przynajmniej miałam się komu  wyżalić w każdym bądź razie tak się do nich przywiązałam ,że zapomniałam ,że za chwilę przyjdzie tato z siekierą i je pociacha . Nie pamiętam żebym kiedykolwiek tak płakała ,serio teraz nie wiem czy zjem chodź by kawałek tego karpia ,boże...

Za niedługo sylwester , macie już jakieś zakupione kreacje ?:)


             DZIANINY BODY LYCRA w 3/4 SLEE, Black, SDZIANINY BODY LYCRA w 3/4 SLEE, Black, S
             Czarna, obcisła sukienka z cekinamiCzarna, obcisła sukienka z cekinami
             Czarny, wydany sukienka opaskaCzarny, wydany sukienka opaska
           Mody spódnic, Czarny - Srebrny AC, 42  Mody spódnic, Czarny - Srebrny AC, 42
             Top z dzianiny Coton POLY przodu, Kamień, XLTop z dzianiny Coton POLY przodu, Kamień, XL
              MODA PROGI WOVEN, Nugat, 42MODA PROGI WOVEN, Nugat, 42

KOCHANI ! CHCIAŁAM WAM ŻYCZYĆ ZDROWYCH I POGODNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO !!!!!!

WESOŁYCH ŚWIĄT ! <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz