środa, 17 lipca 2013

///

Cześć wszystkim ! :* jestem w końcu dzisiaj mam dla Was notkę mam nadziej,że będzie dosyć ciekawa . Pozbierałam kilka informacji , z gazet , wizazu , i również z głowy . A więc zapraszam do czytania , i jeszcze tak a pro po ta notka miała być pisana z 2 tygodnie temu z tej racji ,że czekałam na moją zdobycz z allegro i chciałam się nią z Wami podzielić aczkolwiek nie doszła do mnie dalej ,jestem bardzo wkurzona i wiem ,że zakupy przez internet to nie dla mnie .

Zaczniemy może do moich nowych perełek ,które znalazły się w mojej szafie . Też macie czasami takie wrażenie ,że wasza szafa pęknie ,a i tak nie macie się w co ubrać ?

Pierwsze dwie rzeczy są moimi ulubionymi zdobyczami ! są to dwie spódniczki z wysokim stanem



Tą zieloną spódniczkę znalazłam w mojej babci szafie i taką identyczną widziałam na allegro tylko ,że miętową .
Czarna spódniczka - SINSAY .

STYLIZACJA Z TĄ SPÓDNICZKĄ :

Dla jasnosci to ja :D
Ta jest bardziej zwiewna ,a zielona bardziej sztywna :)


Torebka (listonoszka) - HOUSE
Baleriny (lordsy) - SINSAY
Koturny - GIEŁDA




Małe drobiazgi :
Mój ulubiony balsam do nóg z Eveline - ROSSMAN
Moja najwspanialsza perfumka w której po prostu się zakochałam - BiEDRONKA
Okulary - HOUSE 
Naszyjnik - SINSAY
Róż do policzków - ROSSMAN
Eyliner - ROSSMAN
Tusz do rzęs - ROSSMAN 

z 3 tygodnie temu farbowałam włosy , dużo dziewczyn pytało się jaką farbe polecam i jaką używam .
Za każdym razem używam tą sama piankę do włosów i nie zamienię ją na żadną inną :)

Schwarzkopf perfect mousse - ROSSMAN 




Mam dla Was kilka informacji ta temat cery gdyż pytałyście się co mozna nakładać oprócz fluidy na twarz aby była matowa :
Kremy BB są hitem ostatnich miesięcy , trudno wyobrazić sobie bardziej uniwersalne kosmetyki . Nie tylko odmładzają ,nawilżają ale też ujednolicają kolory cery i maskują niedoskonałości . Można je stosować zamiast tradycyjnego kremu i podkładu lub jako bazę pod makijaż !
Najpopularniejsze i najskuteczniejsze kremy BB :
1. Gosh 60 zł/30 ml
2. La Roche - Posay 58 zł / 40 ml
3. IsaDora 80 zł / 50 ml
4. Eveline 15 zł / 50 ml
Są to produkty z tych wyższych półek .


Jeżeli chodzi o fluidy mam dla Was kilka ciekawym i przydatnych wskazówek !
PRZEDŁUŻENIE PODKŁADU :

Aby podkład łatwo się nakładał i długo utrzymywał na twarzy,trzeba zadbać o cerę . Regularnie więc trzeba robić pilling . Zanim zaczniesz przystąpić do makijażu najpierw wklep krem nawilżający . Następnie nanieśmy bazę ,a później dopiero fluid . Jeżeli nie mamy bazy polecam fluid + baza z firmy LIRENE NATURAL LOOK 2 W 1 . Pamiętać trzeba aby odczekać kilka minut po nałożeniu kolejnej warstwy inaczej makijaż szybko spłynie . Można również zainwestować jakiś krem przedłużający makijaż . Na koniec oprószyć twarz pudrem . I tak oto makijaż nie spłynie nam po 2 godzinach . Ale baza jest w tym niezbędna więc warto zainwestować :)
JAKI KOLOR? 
Jeżeli chodzi o dobieranie podkładu to musi mieć taką barwe jak nasze cera . Jeśli wybierzemy zbyt ciemny dodamy sobie lat . Jeżeli kupimy za jasny twarz bedzie wyglądała nie zdrowo . Nie testujemy kosmetyków na nadgarstku ,tylko w okolicach żuchwy w ten spodów wybierzemy kolor ,który będzie pasował do koloru naszej skóry jak i szyi . 


CZYM NAKŁADAĆ?
Zazwyczaj do nakładania podkładu używamy : pędzla ,opuszków palców i lateksowej gąbeczki . Większość kobiet woli opuszki palców ze względu na to ,że czują się pewniej . Profesjonalne makijażystki używają pędzla . To Wy musicie dobrać jak Wam wygodniej , jeżeli chodzi o pędzle istnieją bardzo dużo rodzai większe mniejsze okrągłe ale wtedy wybierajmy te ,które są ze sztucznego włosia .
MODELOWANIE TWARZY:
Podkład nie tylko poprawia kolor skóry i kryje niedoskonałości może też optycznie poprawić proporcje twarzy . Jeżeli chcemy ją wyszczuplić nakładamy na skroniach i bokach policzków fluid o ton ciemniejszy od skóry . Aby nieco skrócić optycznie nos nanieś na czubek odrobinę ciemnego kosmetyku .

PERFEKCYJNY DEMAKIJAŻ :

Aby dokładnie wyczyścić twarz warto sięgnąć po płyn micelarny . Gdy znajduje się on na skórze błyskawicznie łączy się z sebum , pozostałościami makijażu , kurzem i innymi niedoskonałościami . Czasami tonik do czyszczenia twarzy nie robi nic ,a kosztuje drożej niż płyn micelarny . 3 bardzo dobre płyny ,które są na szczycie .

1. Lirene 13,70 zł/200 ml
2. Yoskine 30 zł / 200 ml
3. XLarge Douglas 40 zł/400 ml


Dziewczyny pamiętajcie zawsze zmazywać makijaż na wieczór ! bo po jednym " nie zmazaniu " starzejemy się ,aż o 4 dni ._. 

TRĄDZIK ? 
Cera z niedoskonałościami potrzebuje preparatu do mycia antybakteryjnie i koi skórę . Te zalety łączy żel myjący Under Twenty  12,50/150ml . Zwalcza wypryski .
Żel myjący do skóry trądzikowej Acnaid Boderm 50zł/300ml .

Myślę ,że Wam pomogłam :)

Pokaże Wam teraz jaki chce dostać prezent na moją 16-stke lub 18-stke .
Tatuaż ,który już od dawna mi się marzy . Przemyślałam wszystko i chce go na 8654567898765434567898765456789876543456789098765432321212345678990987654345659090921890380923089031809380981 % z dokładnie takim samym napisem i czcionkom ,idealny ;*

Believe in yourself...

Jak Wam mijają wakacje ? Macie kilka zdjęć z rodzinnego grilla :)



Tyny i moja robota ,mm :*






Świetny zestaw! Non z czernią wygląda obędnie! <3

Na sportowo. :)
Dżinsowy bralet i mini w azteckie wzory <3 Idealnie na słoneczny dzień!

...

Przepiękna klasyczna sukienka ...


*.*
*,*


U mnie jest baaaaaaardzo baaaaaardzo dobrze ,ciesze się ze wszystkiego co mam !
I nie chce stracić tych ,których kocham ,bo nie wyrobie .
KOCHAM CIĘ SKARBIE :*
3majcie się
PYTANIE ?:*http://ask.fm/Alvaysfashionable .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz