sobota, 31 sierpnia 2013




Cześć wszystkim ♥
 Wiem ,że już od dłuższego czasu nie dodaje notek być może dlatego ,że w mojej łowie jest pustka i nic specjalnego się nie dzieje . Wszystkie posty były o czymś konkretnym teraz już nie mam takich pomysłów wszystko co miałam Wam do napisania to napisałam i pokazałam .
Dzisiaj również taka nietypowa notka i będzie w sumie o wszystkim i o niczym jeżeli jesteście zainteresowane to zapraszam do dalszego czytania .

Szkoła już po jutrze nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał . Nie mam chęci do nauki strasznie się rozleniwiłam . SZKOŁA trzeba było zakupić niezbędne rzeczy szczerze mam lepsze zajęcia niż kupowanie artykułów do szkoły . Wszystko już w sumie jest , jeżeli chodzi o torbę to miałam z nią kłopoty ponieważ nie mogłam znaleźć tej odpowiedniej ,a bardzo mi zależało aby była ona koloru czarnego . Zatem udałam się do kilkuset sklepów i okazało się ,że ten ostatni to strzał w dziesiątkę . Jest to czarna torba z 4 wielkimi ćwiekami po dwóch stronach przypomina ona kształt statku co mi nie za bardzo pasuję dlatego te rogi chowam do środka .

OUTFIT Z TORBĄ :



Bluzka - Tally weijl
Spódniczka - Sinsay
Trampki - Modena
Torba - Tally weijl
Bransoletka - H&M

Jest bardzo pakowna i takiej w sumie potrzebowałam myślę ,że będzie się dobrze sprawdzać .
Jeżeli jeszcze nie macie toby do szkoły zachęcam do wstąpienia do Hous'a .


Jeżeli chodzi o zdobycze to na prawdę jakoś ostatnio w ogóle mi się ich nie nazbierało jedynie jakaś pomadka w  mocnym czerwono-pomarańczowym odcieniu aby dodać trochu koloru naszym ustom .
Ostatnią zdobyczą jest telefon musiałam sobie kupić ze względu na aparat a ja mam takie szczęście z telefonami ,że jeden za drugim gubię więc jakoś nie za bardzo mnie on porusza .

Więc tak jak powyżej wspominałam prawie wszystko już mam i przydało by się jakoś zorganizować kącik do nauki aby miło mi się uczyło bo jak dobrze wiemy 3 gimnazjum później wybieranie technikum nie ukrywam trzeba się mocno przyłożyć do nauki .
Więc postanowiłam zakupić kilka pudeł , jakieś kolorowe segregatory i komodę . Dzisiaj wybrałam się na takie zakupy i przyszłam prawie ,że z niczym . Dostałam gazetkę z Ikea z myślą ,że mamy w Legnicy ten sklep napaliłam się na różne kolorowe pudła gdzie będę miała wszystko posegregowane i na miejscu okazało się ,że tego sklepu nie ma w Legnicy . Wkurzona nic nie mogłam znaleźć przyjechałam do domu tylko z jednym pudłem




Będę trzymała tu zeszyty , a potrzebuje jeszcze dużo takich więc trzeba się wybrać do Jyska .

Jeszcze takie zdjęcia







Koszula - Tally weijl
Bokserka - NY
Legginsy - Bershka
Torba - Tally weijl
Trampki - Modena

Ostatnie dni upływają dosyć nudno , zastanawiam się nad założeniem FB bo w czasie szkoły wątpię ,że będzie mi się udawało regularnie tu zaglądać . Jeszcze może pojawi się jakaś notka na pierwsze dni szkoły napiszę wrażenia i być może udam się na jakąś sesję . Jeżeli o tym mowa łapcie kilka zdjęć z Głupią i Głupszym , no to Nowicki wpadł na super genialny plan aby wyjść w maseczkach  na ulice i w taki sposób od niego do mnie przeszliśmy ,a ludzie mieli niezły ubaw ,he .




_________________________________________

...

stylizacja dnia<3
:))



...





Nie wyobrażam sobie ,że od Poniedziałku zacznie się wstawanie o 6:40 , nie chce ,che chce się uczyć , nie chce oglądać nie których twarzy , o matko .
Myślę ,że to było by na wszystko jeżeli macie jakieś pytania możecie zadawać tu :
http://ask.fm/Alvaysfashionable
Jeżeli nie będzie mnie na blogu to na pewno będę na aska więc śmiało .
No to co życzę każdemu dobrego rozpoczęcia roku :* Trzymajcie się cieplutko i dziękuję za te ponad 2 tysiące wyświetleń <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz