wtorek, 13 sierpnia 2013



DZIENNY MAKIJAŻ ♥ 
Cześć dziewczyny , przychodzę do Was dzisiaj z pomysłem pewnej anonimki czyli min. Dzienny makijaż .
Jeżeli jesteście zainteresowane zapraszam do czytania .
Mój makijaż "codzienny" taki jaki zaraz zobaczycie niżej . Nie jest do końca codzienny , pokazałam Was pełny ,a ja czasami nie daje podkładu , albo eylinera , albo w ogóle wychodzę tylko w maskarze .

Dziewczyny jeżeli chcecie wyglądać świeżo i naturalnie nie sięgajcie po podkłady ciemnego odcienia mam na myśli jakieś pomarańczowe lub brązowe . Naturalny odcień w pełni Wam wystarczy nie chcemy chyba aby twarz odznaczała się od szyi. Ja jeżeli kupię jakikolwiek podkład zazwyczaj jest on w kolorze mojej skóry ,nie chce aby była ciemna tylko zmatowiona na dodatek na koniec najlepiej leciutko twarz przypudrować pudrem aby to wszystko fajnie się nam trzymało . Puder również najlepiej w kolorze podkładu .

Pierwszym krokiem bardzo ważnym przed rozpoczęciem makijażu jest dobrze oczyścić twarz .
Ja do tego używam toniku z firmy Lucera . Jeszcze przed przetarciem twarzy tonikiem bądź płynem micelarnym (zależy czego używacie)  myje twarz żelem z firmy Tołpa .




Twarz oczyszczam płatkami kosmetycznymi .


Gdy już moja cera jest idealnie gładka i czysta nakładam podkład z 20Twenty i mieszam go z kremem Nivea . Nakładam go ponieważ chce cerę utrzymać cały dzień nawilżoną ,a po 2 sam podkład jest dla mnie za ciemny , mieszając go z nivea otrzymuje naturalny kolorek ;)

Dziewczyny jak nakładacie podkład pamiętajcie żeby również pokrywać żuchwę !
Gdy już mam wszystko równomiernie nałożone , następnym krokiem jest korektor z Miss Sporty . Również kupując korektor zainwestujcie w ten najjaśniejszy kolor bo chcemy aby nasza skóra wokół oczu była jasna i zakrywała sińce wokół oczy ,a nie aby ją obciążała swoim ciemnym kolorem .
Korektor lekko wklepuje ( nie wcieram ) , w miarę możliwości aby uporał się z moimi workami
Na twarz nakładam,wklepuje malutką warstwę pudru aby utrzymać nasz podkład .



Następnie maluję kreski  eylinerem (chodź robię to rzadko ) . Posiadam 2 eylinery .
 1 w kredce z Lovely ,a drugi w płynie . Oby dwa są świetne aczkolwiek  w kredce szybko schodzi z powieki.

Na koniec tuszuje rzęsy moimi ulubionymi tuszami :
1 Rimmel London Extra Super Lash
2. Rimmel London Glam Eyes 






Możecie sobie jeszcze nałożyć jakąś delikatną pomadkę lub błyszczyk .
Chciałam dodać zdjęcia w trakcie malowania mojej twarzy PRZED I PO lecz mój aparat nie pozwolił na to i nie uchwycił żadnych kolorów .
I tak a pro po ja nie używam żadnych cieni do brwi ja po prostu mam cały czas nałożoną hennę na brwi ,którą możecie kupić w każdej drogerii na prawdę polecam serdecznie .
Tak więc oto wygląda mój "codzienny" makijaż :))



Dodałam lekko czerwoną pomadkę żeby zaostrzyć makijaż ponieważ szłam z Tyną na sesję :D
Mój dzisiejszy outfit sportowy trampki legginsy i bluza .



Włosy zakręciłam 


Mam nadzieje ,że dzisiejsza notka Was się spodobała .
Jak widzicie zmieniłam tło bloga myślę ,że jest bardziej odpowiednie.
Czekam na pomysły związane z dalszymi notkami buziakiii :*


TUTAJ ZADAWAJCIE PYTANIA :)


http://ask.fm/Alvaysfashionable . 

Kocham Cię :* 




                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz