piątek, 16 sierpnia 2013





TAK I NIE + KOLEKCJE ♥
Cześć dziewczyny ! dzisiaj przychodzę do Was z kosmetykami ,które polecam  ,a które nie koniecznie ,mi akurat wyrządziły krzywdę aczkolwiek u niektórych mogą się sprawdzać OK u mnie niestety skończyło się porażką .Ja dzięki bogu mam szczęście do kupowania produktów ,które rewelacyjnie się sprawdzają i nie muszę połowy wywalać szkoda forsy dlatego przed zakupem jakieś dobrego kosmetyku najpierw sprawdzam go na wizazu . Każdy produkt opiszę Wam jak na mnie działa i czy jest warty kupna :).



1. Tołpa dermo face . Ten żel nie raz występował już w moich postach i jest oto i jeszcze raz . Ten żel do mycia twarzy jest na moich półkach już bardzo długo ,z tego względu można się już skapnąć ,iż jest bardzo wydajny niestety kończy mi się i dzielnie muszę go wykorzystać . Bardzo fajny delikatny żel skóra bardzo nawilżona świeża , produkt godny polecenia - Rossman .

2. Żel micelarny z bebeauty . Marka na pewno Wam dobrze znana  . Kupiłam ten żel ze względu ,że ten z tołpy już mi się kończy i z powodu wielkiej sławy na YT . Tyle dobrych opin więc pomyślałam czemu nie koszt tego żelu to dosłownie grosze . Kupiłam i nie żałuję żel bardzo fajnie zmywa makijaż ,baardzo fajnie nawilża z tego względu ,że ja mam suchą skórę i potrzebowałam tak mocnego nawilżenia ,który dał mi produkt , szczerze jest on bardzo podobny do tołpy jedynie różni się ceną i to dosyć dużą . Na prawdę jeżeli szukacie dobrego żelu to już znalazłyście ,polecam! - Biedronka

3. La Roche Posay . Jeden niezastąpiony produkt na wypryski i zaczerwienienia . Również kosmetyk wojuje na YT czy też wizazu . Z czystym sumieniem przyznaję ,że nie wierzyłam ,iż taki kosmetyk może zdziałać cuda z moją twarzą . Kończy mi się już dlatego muszę zrobić kolejny zakup  tego produktu . Jest to kwestia 30-40 zł ale bardzo warto więc jeżeli borykacie się z takimi problemami zachęcam do kupna !! . - Apteka .

4. Pani Walewska - Pierwszy krem jaki rzeczywiście nawilża ,a nie tylko natłuszcza nasze dłonie . Tego produktu stosuję odkąd pamiętam ,najlepszy krem do rąk jego największym plusem jest zapach ! Cudo . Jeżeli macie problemy z suchą skóra na łokciach on sobie z tym świetnie da radę - Chyba Natura .




5. Eveline - Ja ten produkt kupiłam ze względu na nawilżanie ,a nie na to czy zlikwiduje celluit czy też nie . Jest to moja 2 tubka i już wybieram się po 3 idealny balsam do ciała lepszego z tak głębokim nawilżaniem jeszcze nie spotkałam - Natura & Rossman .

6. Radical - Kolejny produkt ,który pojawił się 2 raz w moim poście . Już znacie moją opinie na temat tej odżywki i nadal się nie zmieniła . Jest to odżywka w sprayu ma zwalczyć wypadające i zniszczone włosy i otóż to zrobiła .

7. Bioslik - Jedwab z biosliku to mój faworyt inne jedwabie przy nim wymiękają . Mimo tego ,iż jest bardzo malutki jest strasznie wydajny i starcza mi na długo .

Więc to są kosmetyki ,które uwielbiam i nie zamieniłabym ich na inne . Bardzo polecam wszystkie :)

Teraz czas na kosmetyki ,których nigdy więcej nie kupię :



1. Inglot - Pomadka ,która koszmarnie wysuszyła moje usta na dodatek ta szminka nie nadaje się do aplikacji na usta . Jest sucha jak pastel .
2. Isana - Pianka do włosów ,która kompletnie się nie trzyma , chemiczny zapach w ogóle nie do zastosowania .
3. Sleek Line - Szampon ,który strasznie obciążył moje włosy ,nic z nimi nie robił skóra głowy swędziała , a u nasady tłuścił . Jedna wielka porażka .
4. Clean&Clear - Peeling ,który zrujnował moją strefę T . Błyszczała się ona nawet pod warstwą podkładu . A błyszcząca się skóra to jest wróg #1 u dziewczyny bynajmniej u mnie . Na szczęście udało mi się zwalczyć problem .


Pokażę Wam teraz kolekcję moich perfum ostatnio mam bzika na punkcie perfum i kilka mam nowości :)
Ta kolekcja cały czas wzrasta
.


1. CABRIO WOMEN .
2. LAURA CASTELO ( ULUBIONA )
3. BLUE UP ( ULUBIONA )
4. LACORSE PINK .
5. GEPARDO RED WOMAN ( NAJLEPSZA )
6. GEPARDO .
DÓŁ . 
Roletka RNCANDESSENCE
Mgiełka PLAYBOY
Mgielka AVON NATURALS .

Mam swoje 3 faworytki .

Kilka stylizacji :











Bosko! Bluzeczka z guzikami w kształcie serduszek? <3 Zakochałyśmy się!

...

Zakochałam się w tej fryzrurce <3 *.*




Przykucka modelko ♥ Dziękuję ,że jesteś .

Cześć Kochanie ,uwielbiam jak się denerwujesz ♥




Dziś se nie pospałam Oskar zrobił mi pobudkę o 8 ,że zaraz się widzimy Kocham go ale momentami mam ochotę go ukatrupić .
Dzisiaj nocka z Tyną .
Kochane dziewczyny chce widzieć pomysły na kolejne posty ! 


http://ask.fm/Alvaysfashionable .
Buziaaaaaki : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz