sobota, 4 stycznia 2014



   

                                          SACOND HAND !

Cześć wszystkim : * tak jak obiecałam dzisiaj notka o sacond hendach , opowiem Wam jak zaczęła się moja historia z łowami lumpeksowymi . Tak jak większość ludzi zawsze mijałam takie sklepy szerokim łukiem zawsze wstydziłam się tam wejść nie tylko ,że ktoś mnie zobaczy ale również brzydziłam się tych ciuchów które moim zdaniem były bezużyteczne , w każdym bądź razie bardzo ale to BARDZO się myliłam . Ta przygoda zaczęła się dosyć niedawno i spontanicznie bo właśnie w tym sklepie znajdowała się reklamówka ,którą musiałam odebrać ,niechętnie wchodziłam do ciucholandu wiedziałam ,że czeka mnie okrutny zapach tych wszystkich ubrań ! lecz było wręcz przeciwnie korzystając z okazji poszperałam między wieszakami i znalazłam dużo świetnych markowych jak i tych zwykłych ubrań . Byłam w dzień dostawy także miałam z czego wybierać zresztą ludzi było pod dostatkiem , w końcu rzuciła mi się w oczy koszula w kwiaty jak się okazało jest ona z atmosphere czyli z Primarka co mnie zaszokowało pozytywnie także od razu ją wzięłam i zapłaciłam jakieś 6 zł ,a normalnie dałabym za nią około 100 zł także porównanie niezłe . Od teraz kompletnie nie wstydzę się tego ,że mam coś z lumpeksu bo na prawdę można tam znaleźć ubrania ,które wiszą w sklepach firmowych i zapłacisz za to jakieś dosłownie grosze , zresztą będąc w lumpeksie napotkałam kilku znajomych ,którzy również robili tam zakupy :)
Doskonale wiem ,że są ludzie ,którzy brzydzą się nosić po kimś ubrania mnie to nie rusza to nie kłopot wrzucić ubrania do pralki i gotowe , to ja zapłacę 5 zł a ty 80 . Bo wiem ,że zaraz ktoś będzie pisał jak tak można? idź wejdź i się przekonaj jak na prawdę jest i nie oczerniaj innych tylko dlatego ,że chodzą do lumpeksu i to nie znaczy ,że tego kogoś nie stać na ubrania .

Przy okazji chciałam Wam pokazać zdobycze lumpeksowe 







Niebieska bluzka - 3 zł
Biały sweterek - 3 zł






Żółta koszula - 3 zł
Kopertówka - 3 zł






Asymetryczna koszula - 6zł





Sweter - 3 zł

Za 6 rzeczy  dałam 21 zł , nie żałuję i na pewno będę co jakiś czas wpadać na takie łowy 


Klik ;)



Klik ;)



Jeszcze chciałam Wam dopowiedzieć ,gdy przyszłam z zakupów pokazałam ubrania tacie kazał mi od razu z nim jechać i kupił sobie sweterki z LACOSTY ,które były po 6 zł także on też jest zadowolony i przekonałam go do zakupów w ciucholadach nie spodziewał się totalnie :D

Buziaki : * http://ask.fm/Alvaysfashionable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz