sobota, 25 stycznia 2014





Cześć misiaczki :-* Na waszą prośbę robię dla Was notkę na temat butów , pokażę Wam jakie ja buty posiadam , gdzie kupuje , i jakie firmy polecam . Zapraszam Was serdecznie do czytania :)).

Posiadam 14 par butów w których chodzę częściej. Omijając trampki za kostkę , japonki i sandały w nich chodzę rzadziej albo w ogóle nie chodzę dlatego postanowiłam ,że ich Wam nie pokarzę ,a trzymam je bo zawsze mogą się kiedyś przydać .






1. Brązowe botki - Bodajże CCC
2. Koturny - Giełda
3. Workery - Giełda Wrocław
4. Workety - Giełda
5. Czółenka - Giełda
6. Koturny - Giełda
7. Botki - Cropp 




8. Tenisówki - Modena
9. Trampki - Deichmann
10. Adidasy Nike -Meta
11. Tenisówki - Giełda
12. Baleriny - NY
13. Baleriny - Sinsay
14. Baleriny - Reserved 




Deichmann - Posiadam z tego sklepu tylko jedną parę butów . Uwielbiam te trampki mimo ,że są w strasznym stanie , są mega wygodne ale jeżeli chodzi o jakość to mam tu więcej do powiedzenia . Podeszwa trzyma się super ale z boku guma trochę pękła przy zginaniu ale to chyba normlane ? rozpruł mi się materiał po boku po 2 -3 miesiącach chodzenia . Ceny mają trochu wyższe niż w CCC .

CCC - Posiadam jedną parę ,nie mogę nic im zarzucić bo chodzę w tych bytach rzadko . Jeżeli chodzi o innych słyszałam baardzo wiele skarg na ten sklep .Gdy  mojej mamie popękały szwy w butach po 2 tygodniach poszła zgłosić reklamację ,licząc ,że otrzyma drugie buty , bezczelne babsko  wyśmiała ją i na tym się skończyło. Od tamtej pory nie kupuje żadnych butów w CCC pod względem jakości i obsługi .

DEICHMANN VS CCC ? 

Deichamann zdecydowanie .

Meta - Posiadam stamtąd jedną parę adidasów . To oczywiste ,że nie chodzę w nich na co dzień ale rok , 2 lata temu przelatałam w nich góry i jeszcze więcej . Mam je 2 lata i są jeszcze w nienaruszonym stanie zdecydowanie wart swojej ceny , polecam serdecznie miłośniczkom adidasów :)


Converse vs Vans ? 

Przeszukałam informacje na temat tych butów i wyraźnie większość osób uważa ,że Converse są bardziej wytrzymałe niż Vans.
 Vansy pasują do każdego ubioru bez zwątpienia !
Converse zatem dłużej się utrzymują , po roku ,dwóch latach również można w nich śmiało śmigać ! pod warunkiem ,że będziecie je systematycznie prać to również utrzymają rewelacyjny wygląd :)

+ Jeżeli wasza guma na butach stała się żółta lub po prostu brudna znakomicie poradzi sobie z tym zmywacz do paznokci , sprawdź sama ,ze zżółkła guma może być biała ! .

Air Maxy - Polecane przez grona ludzi ,którzy przetestowali te buciki . Chwalą sobie ich wygodę ,a to przecież najważniejsze w butach ! . Ich cena waha się od 250 - 550 zł . Moim zdaniem lepiej kupić za tą kase Converse po 1 zostanie Ci jeszcze sporo kasy , a po 2 Converse możesz połączyć ze wszystkimi stylami ! ,a air maxy już nie . Mi osobiście się nie podobają ale każdy ma inny gust :)

Jak zauważyłyście większość butów posiadam z giełdy , uwielbiam tam chodzić ceny są niskie , a jakość lepsza niż w butikach ,zdecydowanie ! Także przejdźcie się w jakiś ciepły dzień na giełdę i zobaczycie ten wielki wybór butów .

BUTY MUST HAVE 2014 ? 
SNEAKERY , komu się podobają ?




pojawią się również fasony w kolorze śnieżnobiałym , które zachwycą fashionistki połączeniem sportowego luzu z elegancją .
Drugi najważniejszy trend nadchodzącego sezonu to metaliczne warianty kolory złota ,srebra i miedzi .


Mam nadzieję ,że notka Wam się podobała i czekajcie z niecierpliwością na jutrzejszą notkę :)
Obecnie siedzę i ogrzewam się herbatką, zaraz zabiorę się za oglądanie Snooki&Jwoww;) DOBRANOC  :* http://ask.fm/Alvaysfashionable

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz