piątek, 24 maja 2013





                                       Witam kobietki :* 

Długo mnie nie było i oczywiście jak zwykle zwale na czas no ale niestety tak bywa . Non stop szkoła , nauka , przyjaciele , chłopak i tak w kołko na prawdę nie miałam chwili żeby usiąść i spokojnie napisać bloga . Teraz znalazłam chwile czasu i na spokojnie napisze to co mam napisać . Zapraszam do czytania !

Najpierw pokaże Wam moje zdobycze ,których jest tylko 4 aczkolwiek nawet na zakupy nie miałam czasu jutro może pojade na miasto i coś zakupię dlatego jutro być może też napiszę notkę .

1 rzecz jest to strój kąpielowy z H&M czarny w siatkę :

http://www.hm.com/pl/product/08712?article=08712-A cena za całość 80 zł .

2 rzeczą są to legginsy w kwiaty : 




Cena 20 zł .

3 .odżywka do włosów z firmy HERGON , pierwszy raz słyszę tą nazwę ale warto wypróbować . Jak wypróbuję te odżywkę to napisze  o niej recenzje . Łapcie linka o opiniach tej odżywki http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=12103 . Potrzebowałam takiej ,który zapobiega łamaniu się i kruszenia włosów . 





4 rzecz jest to koszula z New Yorkera : 




Koszmarna jakość . cena 59.99 .

i to koniec jeżeli chodzi o zdobycze teraz trochę o naszych problemach czyli paznokciach .
Na asku pisałyście mi pytania na temat paznokci , ich łamaniu się . Jak borykam się z tym problemem ? .

Dziewczyny w poprzednich notkach pisałam o lakierze z EVELINE , jest on po prostu niezbędny !!!! . Niestety odstawiłam go i po prostu zapomniałam malować nim paznokcie i co się stało ? , moje paznokcie nie wyglądają tak jak kiedyś podczas stosowania tego lakieru teraz zdałam sobie sprawę jak on działa i niesamowity daje efekt .

Ale jeżeli chcecie coś z domowych sposobów mam coś dla Was coś co również testowałam na swoich paznokietkach .

1. Papka z siemienia lnianego zapobiega rozdwajaniu się paznokci :
Łyżkę siemienia lnianego zalej szklanką wody . Gotuj tak długo ,aż powstanie gęsty kleik zanurz w nim palce na około 15 min i delikatnie wytrzyj papierowym ręcznikiem . Siemienie jest gęste co powoduje ,że sklei paznokcie i nie będą się rozdwajać , stosujcie go tak długo dopóki nie zauważycie rezultatu ! .

2. Kąpiel z oliwy i cytryny :
Podgrzej 1/4  szklanki oliwy i przelej ją do miseczki . Dodaj soku wyciśniętego z połowy cytryny . Mocz paznokcie przez kwadrans następnie osusz je .

3. Kąpiel w żelatynie : Jedną łyżeczkę żelatyny rozpuść w połowie szklanki w letniej wody i poczekaj aż napęcznieje to powinno potrwać ok 5-8 min . Podgrzej przez 2-3 min i w letniej mieszance zanurz paznokcie . Kurację powtarzaj co drugi dzień albo nawet codziennie jak to woli przez 3 tygodnie moim zdaniem to jest najlepsza kuracja .


Jeżeli chodzi o żółte paznokcie to polecam cytrynę należy tylko na wacik kosmetyczny i wciekać , pozostawić na 10 min i spłukać .

Jest jeszcze jedna sprawa dziewczyny mają problem z zafarbowanymi paznokciami  jeżeli wcześniej malowałyśmy paznokcie na przykład na czerwony kolor i po zmazaniu płyta paznokcia jest jeszcze czerwona , a innym lakierem nie zdziałamy tego pokryć polecam paste do zębów . Jeżeli macie zużytą szczoteczkę do zębów nanieście na nią pastę i szorujcie nią paznokcie zafarbowanie od razu zejdzie ,a płytka paznokcia będzie całkiem czysta :)

To tyle jeżeli chodzi o paznokcie mam nadzieję ,że chociaż trochę Wam pomogłam i jeżeli chcecie mieć piękne zadbane paznokcie polecam sposoby u góry .

Kolejną rzeczą jest koszula ,którą samodzielnie zrobiłam z koszuli mojego dziadka XL 

                                                                                                   =  

Potrzeba tylko zszyć pod pachami . 

 
 A efekt końcowy jest taki .

1.Odcięłam rękawy od koszuli .
2. Związałam dół koszuli .
3. Zszyć pod pachami aby dziury nie byly za wielkie
5 minut roboty a uzyskałam modną i stylową koszule .
I KONIEC !
Jestem z siebie dumna :D 
Kolor tej koszuli jest kremowy , a wygląda na biały *,* .

Na koniec notki chce Wam pokazać kilka stylów ,które ubóstwiam !!!!

1. 

2. 
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 

CUDOWNE STYLIZACJE ! 

Dzisiaj nie poszłam do szkoły o 11:30 przyszedł do mnie Oskar .
Jutro mieliśmy jechać do Trzebnicy odwiedzić dziewczyny niestety nie wypaliło , ponieważ okazało się ,że Oskar musi gdzieś tam iść i będzie miał czas dopiero  o 16, a o 16 pociągi są jużtylko z przesiadkami + 2 godziny jazdy to po prostu się nie opłaca . No ale jeszcze 2 tygodnie i się zobaczymy tak bardzo tęsknie  ,ej :<
W Niedziele Dzień mamy . Masakra kompletnie nie wiem co mam jej kupić , pomóżcie zero pomysłów :c . 

Odgadłam w końcu hasło na aska , ehh sporo czasu mi to zajęło . Jakieś pytania ? http://ask.fm/Alvaysfashionable :) .
Dziękuję dziewczyny za te cudowne słowa ! ale musiałam usunąć wszystkie pytania bo zacinał się ask i z przed miesiąca nie mogłam odpowiedzieć na pytania nie wiem co się dzieje .
Dobranoc Buziaczki :-** 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz