niedziela, 26 maja 2013

Cześć dziewczyny :*

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień min. " Dzień Matki " . Chciałam aby ten dzień był wyjątkowy , wczoraj myślałam co by dać mamie ale wiedziałam ,że będzie to trudne gdyż nie miałam żadnych pomysłów . Co roku 26 Maja wręczam jakiś drobiazg lecz teraz chciałam coś dać jej od siebie .Postanowiłam ,że ugotuje  obiad z jej ulubionym warzywem szpinakiem . Poszperałam w necie i znalazłam świetny przepis na lasagne ze szpinakiem i mozzarellą , około godziny 17 wybrałam się na zakupy po niezbędne rzeczy przy okazji kupiłam jej ulubione czekoladki z marcepanem ,mmm . Rano jak wstałam wzięłam się od razu za lasagne powiedziałam ,że gotuje dla niej niespodziankę dlatego nie chciała wyjść z domu -,- . Dosyć długo mi ona zajęła ponieważ chciałam żeby wszystko wyszło idealnie . Gdy już się upiekła załamałam się bo nie mogłam ukroić kawałka , a jak bym wyciągnęła to wszystko by się rozleciało . Musiałam jej podać w tym naczyniu :D z wyglądu wyglądała nie apetycznie ale w smaku była na prawdę wyśmienita ! mojej mamie zakręciła się łza w oczku . Wszystko wyszło po mojej myśli jestem zadowolona :) . Teraz niecierpliwie czekam na Dzień dziecka , haha :) .

Pamiętacie jak zaczęłam prowadzić bloga napisałam ,że ćwiczę aby wyrzeźbić sobie brzuch niestety po tygodniu zrezygnowałam . Teraz idzie lato , wakacje biorę się za siebie ! tym razem znalazłam idealnie ćwiczenia na płaski brzuch , ale żeby taki uzyskać trzeba też zastosować dietę . Nie mam zamiaru się odchudzać broń boże ! ale żeby uzyskać rezultaty płaskiego brzucha muszę ją zastosować . Jest to dieta 3D chili polegająca min. na przyprawach nie będę się głodować wręcz przeciwnie lecz przyprawy będą niezbędne do moich potraw . Jadłospis jest Okej podam Wam 1-3 dzień np :



  • śniadanie: jajecznica z pomidorami i szczypiorkiem, pół łyżeczki bazylii i oregano
  • II śniadanie: szklanka gorącej czekolady ze szczyptą chili
  • obiad: 50 g ryżu, 150 g piersi kurczaka curry
  • podwieczorek: jabłko
  • kolacja: pieczone jabłko z cynamonem i rodzynkami

    I to jest na takiej zasadzie , później 2 i 4 dzień również co innego i tak aż do tygodnia i co tydzień to powtarzać .
    Ja nie spocznę póki nie uzyskam efektu na który się zawzięłam

    Teraz mam motywację ! Oskar również przechodzi na dietę i ćwiczenia . Od jutra zaczynamy biegać i bierzemy się za siebie . Nie mogę się doczekać ,aż zobaczę się na pare tygodni 3-majcie kciuki :-* .

    Jutro do szkoły , zaraz idę się spakować i przyszykować ciuszki .
    W sumie to te 2 tygodnie będą świetne ! , Poniedziałek , Wtorek , Środa do szkoły . 4 dni wolnego , następnie w środę przyjeżdża Martyna i za dwa dni półrocze z miśkiem i nocki z Tyną :) Będzie okej po za tym  ,że muszę poprawić oceny ale damy radę !

    We Wtorek dodam kolejną notkę szczerze mówiąc jeszcze nie mam tematu .

    KILKA STYLÓW :







  • Czas start!

    MOJE ZDJĘCIA : 













    Jeżeli macie pytania śmiało zadawajcie  - http://ask.fm/Alvaysfashionable .
    Dobranoc :)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz