niedziela, 21 kwietnia 2013

Cześć kobitki :*
Jak Wam minął weekend ? :) , u mnie bardzo pozytywnie . Wczoraj prawie cały dzień z misiem , a dzisiaj cały dzień WROCŁAW <3 .
Ogólnie to pojechałam na zakupy . Dzisiejsza moda sama mnie zaskoczyła i nie mogę za nią podążyć Trendy 2013 non stop się zmienia gdziekolwiek nie wejdę są czarno-białych ubrań , jakieś indiańskie wzory ,pełno kwiatów , neonowe kolory , ubrania ombre są bardzo modne , zauważyłam również że powracają mokasyny, pojawiają się  koronki po prostu szał !!!!  . Jadąc do Wrocławia liczyłam , że na pewno coś kupie w moim ulubionym sklepie min. BERSHKA . Nie pomyliłam się aczkolwiek była tam na mnie jedna dobra rzecz .
Koszula bez rękawów neonowy żółty na  taką polowałam już od kilku tygodni .
W poprzednich notkach pisałam , że muszę mieć spódniczkę z falbaną pudrowy róż i co się okazało ? Ta falbana jest większa ode mnie -,- . Bynajmniej mi się tak zdawało , łapcie zdjęcie jak ona wygląda




Masakra , a tak się na nią napaliłam . NO ALE BĘDĘ SZUKAŁA DALEJ !
z kolei szukałam spodenek z wysokim stanem które wynalazłam na stronie Bershki owszem były ale same M . Załamałam się totalnie , wynalazłam oto te kremowe :



Ale pomyślałam , takie mogę wszędzie znaleźć tutaj w Legnicy .
Więc postanowiłam , iż wezmę tą koszule którą widać u góry na zdjęciach . Kolor  jest całkiem inny na żywo . Musiałam robić zdjęcia telefon ,iż aparat popsułam .

Poszłąm do NewYorkera . Zobaczyłam cudowną koszule z ćwiekami na kołnierzyku :



Pełna nadziei , że kupię sobie ją oczywiście musiało być coś nie tak .
Wisiała na mnie po mimo ,że to był najmniejszy rozmiar + była prześwitująca , a ja nie za bardzo za takimi przepadam . 



Jedynie dobrze wyglądała związana ale niestety już wcześniej kupiłam sobie wiązaną i teraz chciałam kupić taką normalną .



W każdym sklepie było coś nie tak i w końcu straciłam chęć na zakupy .

HEHS , MAMUŚKA WIE KIEDY MI CYKNĄĆ FOTOSHKE <3



PODSUMOWANIE :
4 godziny chodzenia po sklepach nie jestem zmęczona wręcz mam ochotę na dalsze zakupy dopóki nie kupię sobie tego z czego będę zadowolona ! .

Neonowa koszula Bershka 45 zł .

Jeszcze wcześniej kupiłam sobie miętowe rurki w Vero Moda dobrze wiecie jak kocham ten kolor .
Niestety są one w praniu i nie cyknęłam zdjęcia . Kosztowały one 60 zł .
Ostatnią moją zdobyczą jest miętowy zegarek :



CUDOWNY<3
Wynalazłam w NewYorkerze zwykłą białą sukienkę za niecałe 40 zł . Pomyślałam ,że mogę ją kupić w Legnicy i po długim namyśle stwierdziłam ,że ją chyba kupie aczkolwiek chcę ją troszku podrasować myślę ,zę do takiej białej sukienki idealny będzie czerwony cienki  pasek + ćwieki .

DZIEWCZYNY SPECJALNIE DLA WAS ZAKŁADAM ASKA TYLKO I WYŁĄCZNIE DO BLOGA ŻEBYŚCIE MOGŁY MI ZADAWAĆ PYTANIA JA WAM Z CHĘCIĄ POMOGĘ I DORADZĘ . NIE PRZYJMUJE PYTAŃ DOTYCZĄCYCH MOJEGO PRYWATNEGO ŻYCIA .
MACIE : http://ask.fm/Alvaysfashionable
DAWAJCIE MI RÓWNIEŻ PROPOZYCJE CO DO NOTEK !!!!!

NIE MAM POMYSŁU NA KOLEJNĄ NOTKĘ JAK JAKIEŚ MACIE PISZCIE !!!!! 





Buziaczki papa :*
Kocham Cię <3 .



NIE MA TO JAK ROBIĆ ZDJĘCIA SKLEPU :D
HELLO BERSHKA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz