sobota, 6 kwietnia 2013




EH, cześć  mordki . Ta notka powinna byś już napisana tydzień temu gdyż pisząc i  będąc już na finischu usunęłam niechcący całą notkę . I tak dwa razy możecie sobie wyobrazić moją złość tyle pisania na marne, aż w końcu odechciało mi się pisać i zachciało mi się właśnie w tym momencie .  Moje zdobycze Zaczynajmy :

Moim świetnym zaskakującym produktem jest krem z firmy LA- ROCHE-POSAY .
On kilku tygodni szukałam idealnego kremu ,który pozbędzie się moich niedoskonałości na twarzy . I natrafiłam na ten z firmy LA - ROCHE - POSAY .
Używam go już od kilku tygodni  i mogę powiedzieć z czystym sumieniem , że radzi sobie dobrze :) myślałam , że będzie lepiej ponieważ jeżeli chodzi o samo usuwanie niedoskonałości to jest OK aczkolwiek pozostawia zaczerwienienia , blizny . A tak po za tym jest świetny .
Zakupiłam go w Aptece ,iż w żadnej drogerii go nie ma cena 49 zł .

Drugim produktem z firmy LA - ROCHE - POSAY jest płyn micelarny .
Bardzo dobry płyn do demakijażu , nie jest tani ale bardzo skuteczny . IDEALNIE zmywa makijaż nie podrażniając przy tym skóry . Bardzo wydajny , nie wysusza skóry lecz nawilża . Jest to jeden z najlepszych płynów jakich zużyłam do tej pory . Zakupiłam go również w Aptece 200 ml 25 zł



Kolejny młyn micelarny z serii ZIAJA , nie mogę się do niego przyczepić . Świetnie jeżeli chodzi o zmywanie makijażu co prawda trzeba się troszku na tym wysilić ale tak po za tym jest OK . Nie wysusza ani nic  . Rossman 8 zł
Pomadka do ust NIVEA LIP CARE niezbędna na takie mrozy . Rossman około 7zl



Kolejna rzecz jeżeli chodzi o ciało jest balsam brązujący z firmy LIRENE .
Kupiłam sobie dwa , Jeden do jasnej karnacji , a drugi do ciemnej . Podoba mi się bardzo ten balsam ponieważ kolor nie jest sztuczny ( pomarańczowy ) tylko delikatny kawowy , łatwo się rozprowadza na szczęście nie pozostawia żadnych plam i smug bo to jest chyba najważniejsze jeżeli chodzi o balsamy brązujące . Minusem jest to , że jego zapach jest strasznie mdlący ! co czasami doprowadza mnie do bólu głowy ;x . Rossman 12 zł sztuka



Pamiętacie może jak w poprzedniej norce napisałam Wam o szmince z INGLOTA która nie przypadła mi do gustu ? , oto ona :



Kolor ( poziomkowy ) w ogóle nie przypadł mi do gustu nie wiem o czym myślałam kupując tą szminkę , EH .
Inglot 20 zł .

To już wszystko jeżeli chodzi o Kosmetyki , teraz troszku z ubrań .

             



SWETEREK - RESERVED 50 zł
                                               TRAMPKI MIĘTOWE - DEICHMANN 50 zł



APASZKI :
1 . MIĘTOWA - ORSAY - 40 zł
2 . CZARNO-BIAŁA - H&M - 40 zł



KOSZULA JEANSOWA - PULL&BEAR 70 zł
______________________________________________________________

A więc to już wszystko jeżeli chodzi o moje nowe zdobycze :)

Troszku z mojego życia :
EMM ,słowami nie mogę wyrazić jak jest wspaniale ! dobrze jest mieć taką osobę , która zastępuje  Ci wszystkie inne ale inne nie zastąpią Ci jej . Tak mam takiego  gościa z brązowymi tęczówkami którego KOCHAM , ŻE OHOHO :* . Dziękuję Ci , że z dnia na dzień sprawiasz , że jestem szczęśliwa . To jaki jesteś czuły i kochany sprawia , że moje serce wariuje , AH .

A tak ogólnie to idzie wszystko jak po mojej myśli :) . Wujek którego nie widziałam przez 7 lat w końcu przyjechał do Polski i mogę się nim nacieszyć :) Cała rodzina w komplecie , no oprócz jednej ale wiem ,że dusza jest razem z nami .
Jutro Wrocław z misiem - 4 MIESIĄCE RAZEM , AHH JAK TO SZYBKO LECI .

Jeszcze łapcie takie śmiechowe zdjęcie z przed chwili :D




Mam maseczkę z serii PLANET SPA , jeszcze 10 minutek i zmywam *,*

Dzisiaj cały dzień w piżamie , leniuszek mnie dzisiaj złapał :D




Myślę , że to już wszystko co miałam Wam do opisania trzymajcie się cieplutko BUZIACZKI:*

ŁAPCIE NUTKI ;D

 1.http://www.youtube.com/watch?v=Nszl1iHF4xo
2 .http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
3. http://www.youtube.com/watch?v=J6BEIS65rdg
4.http://www.youtube.com/watch?v=7hCsQBl7Db4
5. http://www.youtube.com/watch?v=wlAw48HucqY

Non stop lecą w moich głośnikach LIKE IT !

THANK YOU VERY MUCH  : Oksana , Maria , Solomiya MISS YOU .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz