wtorek, 22 kwietnia 2014



Hej misiaczki , chciałam Was bardzo przeprosić ,że mnie  tyle nie było ale przez te dni działo się bardzo dużo , najpierw byłam chora to przez tydzień byłam przybita do łóżka ,przed samymi świętami wszystko się spieprzyło jak jakiś domek z kart . Jak mi minęły święta? hm czy nie wiem czy mogę to nazwać świętami raczej to były dni męki . Także nie miałam kompletnie czasu ,chęci na pisanie posta za co Was przepraszam bo pisaliście gdzie jestem i wiem ,ze się denerwowaliście brakiem postów .
Ostatnio byłam na kontroli u dermatologa przepisał mi kolejne antybiotyki 



Moja kuracja potrwa jakoś 3-4 miesiące ,także dosyć długo będę czekała na efekty pięknej cery .
Podobno ta druga maść równie będzie mi łuszczyć twarz i będę wyglądać jak burak jutro mam testy i nie chce iść do szkoły z czerwoną gębą także nie wiem czy dziś użyje antybiotyków Uśmiałam się słuchajcie bo wchodzę do gabinetu siadam , a ta babeczka wyciąga lakier i zaczyna malować paznokcie , zamurowało mnie :D świetna kobieta .

KOCHANE ! PRZYPOMINAM -49% W ROSSMANIE jest to świetna okazja! róbcie zakupy na zapas bo taka okazja moze się już nie zdarzyć ;)




Kapsułki nawilżające - Rival de Loop
Korektor - Maybeline Affinitone 

Teraz Was proszę o propozycje na kolejny post , na prawdę nie wiem co dodawać co chcecie i o czym chcecie czytać co Wam pokazać ? nie chcę dodawać raz na tydzień postów ale tak będzie z powodu braku pomysłów . Liczę na Was !

Buziaczki <3 PYTAJ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz