środa, 19 czerwca 2013

Witam Was kochane :* . Dzisiaj notka na szybkiego , dosyć krótka .
Chce Wam pokazać moje 2 nowe zdobycze , z których jestem baardzo zadowolona !
1 rzeczą jest lakier .

Znalazłam odpowiedni lakier koloru miętowego .
Jestem bardzo z niego zadowolona , jak tylko się skończy na pewno zakupie go ponownie .
INGLOT , NR 969 CENA : 21 ZŁ .

2 rzeczą jest samoopalacz w końcu zakupiłam sobie ten odpowiedni



Już po pierwszym użyciu widać rezultat . Naturalny kolor zdecydowanie lepszy niż ten z Lirene . Wart swojej ceny . Jestem bardzo zadowolona i również zakupie go ponownie ! , bardzo fajnie nawilża skórę polecam ;)
ROSSMANN 15 ZŁ .

Teraz mam dla Was kilka inspiracji , które mi zafascynowały .

make up

Łoch jaki śliczny ;3 Co wy na to..? ;>

śliczny :p

....

,,, ;)


;))

;;;

...

najpiękniejsza!

tak tak... *______*

:))

Panterkowa asymetria...

A TUTAJ MACIE JAK SZYBKO ZWALCZYĆ WYPRYSK :
osobiście nie próbowałam ,ale ja zazwyczaj na wacik kosmetyczny daje kilka kropli soku z cytryny i przecieram miejsce ,którego chce się pozbyć :)

Szybkie i łatwe pozbycie się trądzika ;)

Nudziło mi się wczoraj i  wpadłam na pomysł aby zrobić szorty ze starych spodni .
W sumie to myślę nad wybielaczem , ale może wyglądać to nieestetycznie .




Rano trzeba było wcześnie wstać i wybrać się na szczepionkę to coś okrutnego :c . Wyszłam stamtąd tak szybko jak  i weszłam . Misiek pojechał razem ze mną przy czym mniej się stresowałam :) .
Jutro  grill klasowy .
Dajcie pomysły na kolejną notkę :)
http://ask.fm/Alvaysfashionable buziaczki pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz