piątek, 16 maja 2014



SUMMER 2014 STROJE KĄPIELOWE

Cześć kochane dziś post o strojach kąpielowych tak jak wczoraj wspominałam :)
Może i macie ,a może i nie macie zakupionego stroju chodź przyznam ,że już czas poszukać ,obczaić jakiś dla siebie ten idealny ! ja już znalazłam :



Majtki też są w koronkę ale gdzieś zapodziałam je i musiałam do zdjęcia dać byle jakie .
Nie powiem Wam gdzie i za ile kupiłam ponieważ widziałam taki sam strój na zszywce.pl pokazałam go siostrze i tak oto mi go wręczyła , nie chciała powiedzieć gdzie kupiła także wybaczcie .
Pamiętajcie ,że jak kupujecie strój musicie czuć się w nim wygodnie i komfortowo ! nie patrzcie ze on jest ładny , wisi Wam  na dupie no ale kupie bo ładny . Nie patrzcie na takie coś bo zaliczycie wpadkę taką jak ja , a chyba nie chcecie zgubić majtek w wodzie oszczędźcie sobie upokorzenia :) mówię serio.

Pokaże Wam kilka propozycji gdzie możecie kupić fajny strój :


H&M góra kostiumu 59,90
dół 39,90


H&M góra kostiumu 59,90
dół 29,90


BERSHKA
góra 69,90
dół 44,90

BERSHKA ( dostępne inne kolory - żółty , czarny , błękitny )

góra 59,90
dół 44,90


BERSHKA ( dostępne inne kolory - miętowy , czarny , różowy )

góra 59,90
dół 44,90

GÓRA OD BIKINI SINSAY VACATION

DÓŁ OD BIKINI SINSAY MALIBU BEACH CHICA BONITA VACATION TAKE SUN


SINSAY góra kostiumu 29,99
dół 19,99

GÓRA OD BIKINI SINSAY

SINSAY góra od kostiumu 29,99
dół 19,99

DÓŁ OD BIKINI SINSAY

SINSAY góra kostiumu 29,99
dół 19,99

 

H&M góra od kostiumu 19.99
dół 19,90


BERSHKA
góra 59,90
dół 44,90
Ja osobiście nie przepadam za strojami ,które się wiążą w okół szyi . Nie cierpię kiedy mam biały pasek na szyi kiedy się opale ... 

Mam nadzieje ,że coś sobie upatrzycie i uprościłam Wam zadanie :)

IDZIEMY ĆWICZYĆ ,DO ROBOTY DZIEWCZĘTA !


Trzymajcie się cieplutko i do następnej :* buźka ! PYTANIE? 

1 komentarz: