czwartek, 13 marca 2014

                               

Hej dziewczyny :*
dziś przychodzę do Was z regeneracją cery po tej okropnej zimie , zbliża się Wiosna także trzeba zadbać o naszą cerę aby była świeża i promienna co dzień. Na koniec napiszę Wam kilka poradników na temat cery :)

Po zimie nasza skóra jest zazwyczaj przesuszona ,winne jest temu powietrze i niskie temperatury .
Efektem jest szara i ziemista cera ,której przyda się porządna regeneracja !


1.Aby odświeżyć cerę niezbędne jest złuszczanie starego naskórka . Regularnie stosuj peelingi najlepiej zawierające te naturalne składniki . Jeżeli nie masz pieniędzy na peelingi drogeryjne możesz zrobić go sama tak zwany " peeling cukrowy " 
będziesz potrzebować :
3/4 szkl. cukru 
2 łyżki dowolnego oleju
1/4 jogurtu naturalnego to wszystko wymieszać na papkę następnie nałożyć  na twarz i wciekać ok 5 min.  Także peeling jest niezbędnym kosmetykiem to pięknej cery :)

2.Następnie odłóż wszystkie ciężkie , tłuste kremy ,które stosowałaś przez całą zimę . Sięgnij raczej po kremy lekkie nawilżające i regenerujące .

3. Po zimie aby odświeżyć twarz świetnie w tym sprawdzają się maseczki regenerujące ,które bardzo szybko przynoszą efekty . Stosując je szybko będziesz mogła się pochwalić piękną cerą . Wypróbuj maseczkę z banana zmieszanego z kilka kroplami oliwy z oliwek , pamiętaj ,że wszystkie maseczki ( nawet te kupione w sklepie ) zmywaj przygotowaną wodą .

4. Aby cera nie wyglądała na zbyt bladą zamiast podkładów kup krem samoopalający lub krem poprawiający naturalny koloryt skóry . Mogą je stosować nawet wszyscy ,gdyż nie pozostawiają smug . 

                              

JAK DBAĆ O SKÓRĘ DOMOWYMI SPOSOBAMI ?:

CYTRYNA + WODA = NAPÓJ PIĘKNOŚCI :

tworzy się przygotowując co wieczór szklankę wody z sokiem połówki cytryny . Napój ten zostawiamy na noc ,a rano wypijamy . Ważne jest aby woda była odstana , ponieważ inaczej eliksir nie zadziała . Podobno trzy dni takiej kuracji przywracają skórze promienny i świeży wygląd.

CZOSNEK NA PRYSZCZE ? :
jest jednym z najskuteczniejszym sposobem na pozbycie się pryszcza . Zgnieć główkę czosnku i nałóż i nałóż na twarz . Czosnek zacznie działać po około 10-15 min . Po czym zmyj go i osusz twarz ręcznikiem .

GAŁKA MUSZKATOŁOWA + MLEKO  = BRAK PRYSZCZY :
Zmieszaj mielonej gałki muszkatołowej z mlekiem i nałóż na pryszcza .

NATURALNY KREM OCZYSZCZAJĄCY Z KIWI :
Ten płyn do demakijażu domowej roboty jest doskonały do skóry tłustej . Będziesz potrzebowała : 1 obranego kiwi
kilka łyżeczek jogurtu naturalnego
1 łyżkę miodu
oraz kroplę aromatu pomarańczowego
Wymieszaj dokładnie wszystkie składniki dopóki nie powstanie gęsty krem, nałóż go na wilgotną twarz wetrzyj i spłucz . Krem działa w sposób naturalny redukując nadmiar sebum .

MIÓD DO KĄPIELI : 
Jeżeli nie posiadasz balsamu do ciała miód go z pewnością zastąpi . Wystarczy 1-2 łyżki miodu ,aby skóra nabrała miękkości i się natłuściła , polecam do osób z suchą skórą .

To by było na tyle mam nadzieje ,że chodź trochę Wam pomogłam :):*.

Wczoraj poszłam do fryzjera pocieniować włosy bo straasznie mnie wkurzały i przy okazji dowiedzieć się parę rzeczy na temat włosów i szkole fryzjerskiej . Pani bardzo przesympatyczna ,teraz już wiem w jakim kierunku iść , i okazało się ,że moje włosy są bardzo gęste gdzie ja myślałam ,że ich w ogóle nie mam ,ale dopiero po wycieniowaniu tak na prawdę zobaczyłam ile ich jest :) Już wiem jakich szamponów mam używać , muszę jeszcze wymienić szczotkę i odżywkę ,a moje włosy będą idealne jak twierdziła fryzjerka . Nie mogę uwierzyć ,że teraz patrzę w lustro i nie mam poniszczonych kocówek ... świetne uczucie !




chciałam Wam jeszcze podziękować za tyle wyświetleń niedługo dobije do 10.000 ! jesteście cudowni :* Dziękuję !
http://ask.fm/Alvaysfashionable
dobra lecę zrobić maseczkę z drożdży i umyć pędzle :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz